Erkekler ne zaman aglar??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CEREN

CEREN

Üye
    Konu Sahibi
Erkekler ne zaman aglar??
Erkekler

özgürlükleri kisitlandiginda

susmak zorunda kaldiklarinda

avazi ciktigi kadar bagiramadiklarinda

hayatini yönetenin kendisi degilde baskasi oldugunu anladiklarinda

kisacasi erkekler hayatlarinin her evresinde aglarlar ama AGLAMAZLAR

cünkü erkekler gülerken de agliyorlardir aslinda...
 


by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
doğru söyledin
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
"içinde bin pişmanlık gözlerinde yaş
yuzunde yasak duyguların verdiği garip telaş
sesinde bir burukluk ellerin soğuk
boğazında düğüm düğüm kelimeler

erkekler ağlamaz
sil göz yaşını
kaçırma gözlerini
benden suçlu suçlu

erkekler ağlamaz
insanız unutma
sustururum zamanla
içimdeki bu acıyı

gözyaşların içimi eritiyor
erkekler ağlamaz sevgilim sil gözyaşını

yaşadığım o günleri unutmak zor
geceler boyu beklemek nedir onu bir de bana sor
çok özlemek ve sevmediğini bilmek
sonu gelmez acılarınla beraber"
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
herkeste bi şiir sevdasıdır gidiyo sonumuz hayrola
 
mservank

mservank

Üye
arkadaş sandıkları kişilerden kazık yiyince ağlarlar
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yazıyı boşver, eğer benim gibi duygusal bir insansa, ( bu akşam dahi 3 kez gözleri dolmuş bir insan olarak şuanda bile) her dk ağlayabilirler.


Bilmiyorum neden bu kadar duygusalım ama... :(
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Erkekler

özgürlükleri kisitlandiginda

susmak zorunda kaldiklarinda

avazi ciktigi kadar bagiramadiklarinda

hayatini yönetenin kendisi degilde baskasi oldugunu anladiklarinda

kisacasi erkekler hayatlarinin her evresinde aglarlar ama AGLAMAZLAR

cünkü erkekler gülerken de agliyorlardir aslinda...
BU KESİNLİKLE DOĞRUDUR:oke:
 
CEREN

CEREN

Üye
    Konu Sahibi
zaten sadece duygusal ve yüregi taşlaşmamış erkekler ağlayabilir
 
macline

macline

Üye
Ama ben Yüreği taşla dolu Duyusal biriyim Ben hangi gruba giriyorum çıkaramadım :D
 
iremm

iremm

Üye
erkekler aslında her zmn ağlarlar dediğin gibi ... sadece belli etmezler...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
kafa bozuk olduğunda da mesela şu an :agla
 

ufuk023

Üye
güzel günlerin geçtiği bir insan ölürse ancak...
 

DefectoR

Üye
Erkekler

özgürlükleri kisitlandiginda ( kimse kısıtlayamaz :) )

susmak zorunda kaldiklarinda ( kimse susturamaz :) )

avazi ciktigi kadar bagiramadiklarinda ( araba kullanırken camı kapatır avazım çıktığı kadar bağıra bağıra şarkı söylerim iyi stres attırır )

hayatini yönetenin kendisi degilde baskasi oldugunu anladiklarinda ( işte o çok zor :) )

kisacasi erkekler hayatlarinin her evresinde aglarlar ama AGLAMAZLAR ( ağlarım ama insanlığın durumuna )

cünkü erkekler gülerken de agliyorlardir aslinda... ( erkek sorunlarını kesinlikle ailesine hissettirmeyen varlıktır bu sebeple içinden ağlaması gayet doğal ağlamalı ki ailesini ve sevdiklerini mutlu edebilmeli... )

:agla:agla:agla:agla:agla:agla biraz ağlamanın mmahsuru yok dimi :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
avazi ciktigi kadar bagiramadiklarinda

Bide kendilerine inanılmadığı zaman ve en sevdiği şeyi bunun yüzünden kaybettiği zaman ağlar....
 
canturgay

canturgay

Üye
:kac: + :sopa::box =:agla de olabilirrr...:ehe
 
CEREN

CEREN

Üye
    Konu Sahibi
bugün herkes ağlayabilir:) bende dahil olmak üzere:agla
 
toprakumit

toprakumit

Üye
ağlıyoruz zaten merak etme sen :cry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt