<div class='quotetop'>(__Midas__ @ Dec 7 2005, 05:10 PM) [post=]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Dedem çok hasta idi,kanser,yıl 1998 fazla uzatmayacam babam telefon açtı babam öldü diye ben telefonun yanındaydım sesi duydum işte o zaman ağladım uzun bir süre,başka hiç hatırlamıyorum ağladığımı.
[/b][/quote]
Kardeş başın sağolsun
Şöyle söyleyeyim ağlamayan canlı yoktur..( hayvanlar , insanlar , ağaçların bile ağladığı söyleniyor.)
ßende kolay kolay ağlamam bir yakınım vefat ederse veya bir büyüğüm bana hakaret ederse gururuma yediremem ağlarım utanacak bişey yok