evet onu öle yapması ii olrdu...saol kardes ayrı ayrı yapsaydın!
öncelikle aramıza hoş geldin.telefonun n79 s60v3 9.3 sürümü buradan ulaşabilirsin gerekli kısımabende N79 aldım aranıza katıldım ancak hangi uygulamalar benm telefona uyumlu bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım
