En ucuz msn programı sizlerle

xcape_9

Üye
evet ya keske türkçe olsaydı emegine saglık guzel paylasım.
 

maid

Üye
tessekur kardes
tessekur kardes
tessekur kardes
tessekur kardes
 

orzak

Üye
eyvallah kardeş
 

kerm

Üye
baya güzel bi program tek sorun türkçe olmaması tesekkurler
 

baqii

Üye
tşk.ler karddeş hemen denicem
 
bu mesajı birşey indirebilmek için yazıyorum
 

1ock

Üye
çalışmassa nolcak
 

dj_efix

Üye
saol.ağa....

--------------- Ekleme ---------------

nasıl download yapcaz
 
emeğine sağlık teşekkürler
 

suphican

Üye
allah senin belanı versin
 

hkndmrl

Üye
süper bir paylaşım.....
 
arkadaşlar ben 6680 de denedim oldu bilgisayardan bile hızlı girdi saolun ama bi şey sorcam bu bağlantı konusunu bi açık getirseniz yani benim hattım avea ben bağlantı şeklini rasgele seçtim ve bağlandı 1/2 dk durdum ve kapattım 1 kontur gidmiş mobil öğrenci hattım bu kontur ve bağlantı hakkında az bi bilgi verirseniz iyi olur herhangi bir hatam varsa özür dilerim teşekkürler