En ucuz msn programı sizlerle

caur

Üye
emegıne saglık kardesım bende cok guzel
calısıyo
 
ya bende ındırdım ama agıle messeger var lınkte neler oluyor
 
Slm Linkte Bisorunmu Var Veri Chat Yerine Agile Msnger Cikiyor
 
teşekkürler arkadaşım paylaşımın için
 

sonbela

Üye
arkadas kb hesabı ucuz diye bir sey yok bendeki turkce ustelik dosya gondermiyo gonderiyo gosteriyor fakat karsı tarafa gitmiyor bende 6600 kullanıyorum belki sorun ondandır
 

kramp59

Üye
bu n 95 te de kullanılabılrmı?? sıs dosyalarını yukleyemıyorum..
 
slm acaba 6300 dada çalışıyomu bu program yardımcı olursan sevinirim
 
ya süper programda türkçe olsa dahada süper olcak
 

SelmanTE

Üye
ortalık tek mesajlı üyeden geçilmiyor
 
başarılşı bir program birden fazla im seçeneği olmasıda güzel..