beyler benim telefon 6600 ben kurdum bu pro yu yanlız acıldı ama msn ye baglanır ken sorun cıkarıyor yanı msn yi acmıyor telefonun internet ayarları var libs klasorün icindeki ecomdll yi de sildim ama calısmadı ne yapmam gerekli yardımcı olursanız sevinirim yardımcı olanlar için şimdiden teşekkürler
ARKADASİM BEN YUKLEDIM TELEFONA KURDUM AMA bu msn cıktı ???????? agile messenger senın lınk baska yerlere ucmus ama yınede tekekkurler bu programı duzeltırsen cok sevınırım