En ucuz msn programı sizlerle

dragmon

Üye
rapidshare böle diyo dostum bi el at be ....File not found.
 

ege111

Üye
arkdaşlar maxi cep te zeten bu proqramın türkçesi war
 

janus_52

Üye
beyler benim telefon 6600 ben kurdum bu pro yu yanlız acıldı ama msn ye baglanır ken sorun cıkarıyor yanı msn yi acmıyor telefonun internet ayarları var libs klasorün icindeki ecomdll yi de sildim ama calısmadı ne yapmam gerekli yardımcı olursanız sevinirim yardımcı olanlar için şimdiden teşekkürler
 

iposh

Üye
ARKADASİM BEN YUKLEDIM TELEFONA KURDUM AMA bu msn cıktı ???????? agile messenger senın lınk baska yerlere ucmus ama yınede tekekkurler bu programı duzeltırsen cok sevınırım
 
iyide bu link agile messengerı verıyo
 

electroo

Üye
süper aynı msn gibi saol dostum
 

keylog

Üye
ya bu program benim bütün listemi indirmedi¿
 
yahu beyler bu prg bi türlü bağlanmıo unable to connect to server dio acaba sorun nedir hattım telsm vodafone yada herneyse işte ondan mı acaba
 

kurth

Üye
sağolasın ellerine sağlık
 

mmm0

Üye
paylasım ıcn tesekkrler
 

oaslan79

Üye
eline ve emeğine sağlık kardeş tşkr