En ucuz msn programı sizlerle

eon' Alıntı:
6630'da deneyip de sorunsuz calistigini soylerseniz kurabilirim. ama bende agile var, sonra sakata gelmiyelim birseyleri bozmasin yani ....
başka? :hayir: her şeyi burdan beklemeyelim, sen kur dene bakalım çalışıyo mu çalışmıyormu burada paylaşırsın...merak etme agilenin ayarlarıyla alakası yok kil:
 
mustafa_tufekci' Alıntı:
yanlış bi bilgi var turkcell 10 kb 1 kontür

ewet yanlış bilgi verip bizi yanıltmayın:hayir: :hayir: ayrıca link bozuk!!:hayir: bi defa bi sene önce avrupadamı kullanıyordun bunu!!!:hayir: :hayir:
 

aytug92

Üye
türkçe olsa iyi olurdu
 

eon

Üye
DeRMaNTeS' Alıntı:
başka? :hayir: her şeyi burdan beklemeyelim, sen kur dene bakalım çalışıyo mu çalışmıyormu burada paylaşırsın...merak etme agilenin ayarlarıyla alakası yok kil:

arkadas, onceden deneyen ve sorun olmadigini soyleyen varsa deneyebilirim dedim... durup dururken bir pro yuzunden makinaya format atmayalim degil mi... ben onceden kurdugum bir programi problem yoksa yoktur derdim. sen diyemiyorsan sorum zaten sana degil... bosuna ustune alma yani....
 
dosya silinmiş galiba arkadaş, şuna bir daha el atsan sevinirim ...
 
abi bide link düzeltilmiştir diyon şuna bidaha bakarmisin yada elinde olan rapidshare.com a upload etsin please
 
    Konu Sahibi
dostum ben bunu taa nee zaman upload ettim ya tabi link kırık olur elimdede maalesef yok program idare etcez artık
 

ua_yako

Üye
bi daha koyamassmisin breaker arkadasim ...?
 

MagNum

Üye
ßu zaten her zaman en iyidir bekLeyin ßen upLoad edim

YaLnız 1.1. in fuLLu yok internette dahi yok o yüzden ßuyrun 1.0

 

metoli

Üye
çoookkk sağollll!!!!!!!!!!
 

weby

Üye
Yahu linki açamıyorum beeenn Yardımcı olabilirmisiniz ??
 

isaakcu

Üye
arkadaşım dosya silinmiş diyo bi daha eklersen sevinirim
 

srg

Üye
program çk güzel anlttığına göre ama link te bi sorun war file not found dio bi bakarsan çok sevinirim
**SrG**
 

asikurt

Üye
linke tekrar baksanız ii olur.çalışmıo