En Son Ne Zaman ?? Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

omayra

Üye
Dün gece.. Film izlerken..

En son ne zaman ağlattın?
 


Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
Hatırlamıyorum çok oldu

En son zaman vapura bindin??
 

omayra

Üye
iki hafta önce..

En son ne zaman kokoreç yedin? (Allah'ım yemek düşünmekten kendimi alamıyorum!!)
 
alessa

alessa

Üye
3 sene önce...ilk ve son oldu

en son ne zaman kendin için bisey yaptın ve(ne yaptın):)
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
ticaretimde yenilikler yaptım ve ilerlettim :good:

en son ne zaman okulu astın okuyorsan tabiki :ehe:
 

omayra

Üye
6 sene önce.. Artık okul yok, okulu asma keyfi yok. (Zaten devam zorunluluğumuz da yoktu.. Asmak sayılır mı acabaa??)

En son ne zaman birini beklerken ağaç oldun?
 

jöly

Üye
beklemeyi sevmediğimden basar giderim..
en son ne zaman "seni seviyorum" dedin..
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
Az önce

En son ne zaman maça gittin??
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
stadyuma falan hiç gitmedim.....ama geçenlerde (geçenlerde dediğimde oluyodur 3 ay falan :kop:) halı saha maçına gitmiştim izlemeye o sayılır mı ????....:ehe: :ehe: :ehe: :ehe:

en son ne zaman biri kalbini kırdı ve çok özel değilse ne yaptı da kırdı ??????
 
serdaronlinenet

serdaronlinenet

Üye
kalbimi bıraktığım yerde:aglaa: askerden gittikten sonra ayrıldık.

en son ne zaman operaya gittin
 

jöly

Üye
sevmediğim için hiç...:(

en son ne zaman oyunda hile yaptın?:oley:
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
Ben oyunda hile yapmam oyunu zevk için oynarım:spr:

En son ne zaman bisiklete bindin?
 

jöly

Üye
yazın...

en son ne zaman uyumadan sabaha kadar oturdun?
 

karides

Üye
Bugün (şu anda) ondan öncesi de pazartesi.Çalışıyorum. offffffff

En son ne zaman bir spor aktivitesine katıldın. Oyuncu olarak!
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
2 sene oldu halı saha maçına gitmiyorum işlerden fırsat bulsam neler yapacam ama olmuyor...

En son ne zaman uzun bir yolculuk yaptın??
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bu yaz urfa ya gittim 13 saat hususi arabayla.........

en son ne zaman aşık oldun ??????
 
gokhan_08

gokhan_08

Üye
bi kaç hafta oluyo....
alttaki;en son ne zaman röveşatayla gol attın(valla soruldumu bilmiyuom)
 

jöly

Üye
hiçbir zaman...:)

alttaki en son ne zaman sadaka verdin dilenciye?
 

omayra

Üye
Hatırlamıyorum. Çooookk uzun zaman önce.. Şu haber programlarında dilencelerin ne kadar zengin olduklarına şahit olunca bıraktım sadaka vermeyi.

Alttaki en son ne zaman hastalandın?
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
2 sene önce :)

alttaki en son ne zaman agladın : ı
 


Üst Alt