Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En Son Ne Zaman ?? Oyunu
Sponsorlu Bağlantılar
omayra
Üye
Dün gece.. Film izlerken..
En son ne zaman ağlattın?
Honda-VTI
Üye
Hatırlamıyorum çok oldu
En son zaman vapura bindin??
omayra
Üye
iki hafta önce..
En son ne zaman kokoreç yedin? (Allah'ım yemek düşünmekten kendimi alamıyorum!!)
alessa
Üye
3 sene önce...ilk ve son oldu
en son ne zaman kendin için bisey yaptın ve(ne yaptın)
SALVADORE
Üye
ticaretimde yenilikler yaptım ve ilerlettim
en son ne zaman okulu astın okuyorsan tabiki :
omayra
Üye
6 sene önce.. Artık okul yok, okulu asma keyfi yok. (Zaten devam zorunluluğumuz da yoktu.. Asmak sayılır mı acabaa??)
En son ne zaman birini beklerken ağaç oldun?
jöly
Üye
beklemeyi sevmediğimden basar giderim..
en son ne zaman "seni seviyorum" dedin..
Honda-VTI
Üye
Az önce
En son ne zaman maça gittin??
Yasminozz
Üye
stadyuma falan hiç gitmedim.....ama geçenlerde (geçenlerde dediğimde oluyodur 3 ay falan ) halı saha maçına gitmiştim izlemeye o sayılır mı ????....: : : :
en son ne zaman biri kalbini kırdı ve çok özel değilse ne yaptı da kırdı ??????
serdaronlinenet
Üye
kalbimi bıraktığım yerdea: askerden gittikten sonra ayrıldık.
en son ne zaman operaya gittin
jöly
Üye
sevmediğim için hiç...
en son ne zaman oyunda hile yaptın?:
Honda-VTI
Üye
Ben oyunda hile yapmam oyunu zevk için oynarım:
En son ne zaman bisiklete bindin?
jöly
Üye
yazın...
en son ne zaman uyumadan sabaha kadar oturdun?
karides
Üye
Bugün (şu anda) ondan öncesi de pazartesi.Çalışıyorum. offffffff
En son ne zaman bir spor aktivitesine katıldın. Oyuncu olarak!
Honda-VTI
Üye
2 sene oldu halı saha maçına gitmiyorum işlerden fırsat bulsam neler yapacam ama olmuyor...
En son ne zaman uzun bir yolculuk yaptın??
Yasminozz
Üye
bu yaz urfa ya gittim 13 saat hususi arabayla.........
en son ne zaman aşık oldun ??????
gokhan_08
Üye
bi kaç hafta oluyo....
alttaki;en son ne zaman röveşatayla gol attın(valla soruldumu bilmiyuom)
jöly
Üye
hiçbir zaman...
alttaki en son ne zaman sadaka verdin dilenciye?
omayra
Üye
Hatırlamıyorum. Çooookk uzun zaman önce.. Şu haber programlarında dilencelerin ne kadar zengin olduklarına şahit olunca bıraktım sadaka vermeyi.