Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hadiya ilgin mi var yoksa bende senelerce uğraşıyorumda akvarist görmek güzel....
en son hesap ödediğimi hatırlıyorum
Catty
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Akvaryum severim ama evcil hiç bişey beslemek istemem...Onların doğal yaşamını kısıtlayamam...Arkadaşlar yanlış anlamayın benim fikrim sadece ...Sonsuz saygım var
silop_kms
Üye
bişey söyliyeyimmi kedi köpek belki olabilir ama balıklar kısıtlanmaz çünkü onlara doğal ortam hazırlanabiliyor ve oradaki gibi mutlu oluyorlar gerçi gidip dereden bir balık alır koyarsan o zaman iş değişir
Catty
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Hmm evette bu psikolojik bişey ben baskı altında yaşayamadığım gibi onlarada yaşatamam