ismail
Üye
-
Konu Sahibi
-
ilk ben yazmıştım noobBilemedin, şafak. dişuuv.
Öldü
Pis maganda
Repliğe demedim sana didimkanka aslında önce ben yazdım da sonra king kong'u kinh konh yazmışım gonh yazacaktım, tekrar düzenlendim, o ara zaman geçtiBir türlü kinh gonh yazamadım
Kemal Sunal'ın repliğine maganda haa...
Ulan, ağanın pohunun üstüne poh olur mu, hırbo. Yatırın bunu falakaya
bişi sölimmi bende hızlı yazmaktan yoruldum gene yavaş yazacamkanka aslında önce ben yazdım da sonra king kong'u kinh konh yazmışım gonh yazacaktım, tekrar düzenlendim, o ara zaman geçtiBir türlü kinh gonh yazamadım
Kemal Sunal'ın repliğine maganda haa...
Ulan, ağanın pohunun üstüne poh olur mu, hırbo. Yatırın bunu falakaya
bişi sölimmi bende hızlı yazmaktan yoruldum gene yavaş yazacam
Olsun hacı 50 kuruş kar'dayız sinikırsa 1 lira vercene 2 tane maximus al sana 2li comboben yeni tattım bi snikers değil ama güzel genede
1000lerce yıllık truva oyununa mı düştüko değil de güzel oldu la dur her yerden yazı geliyo, feyk dilara truvalı mıymış ki acaba =P
aynı şey bendeOlsun hacı 50 kuruş kar'dayız sinikırsa 1 lira vercene 2 tane maximus al sana 2li combo
1000lerce yıllık truva oyununa mı düştük
aynı şey bende
ya İlyas düştüysedüşmedik la hemen detected.
ya İlyas düştüyse
işte o türkçenin zenginliğinden kaynaklanmıyor maalesefbak türkçenin zenginliğien sevdiğim resmim derken sahip olduğum anlamında kullandım ama farklı anlamlar çıkabildi
Abi merte katılıyorumişte o türkçenin zenginliğinden kaynaklanmıyor maalesefiçleri fesat içleri
aslında türkçe nin ne kadar dar bir kalıba sıkıştırıldığının göstergesi, 3-4 farklı olayı da aynı kelime ile anlatmak zorunda kalıyorsun maalesef..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?