M.H Orhan en iyi symbian uzmanı
--------------- Ekleme ---------------
by burhan 2010 kesin bu yarışmadaaa![]()
bana uyarr![]()
4 oldu,hadi varmı arttıran
) Hallederim Ama Hem Oy Verme Koşulları Zorlaşır.N70 Kullanan Biri Kalkıpta s60v5 Bi Uygulamaya Akıllıca Oy Veremez.Bence En Mantıklısı Yarışma İçin Üyelik Açıp O Üyeliklerle Symbian Bölümünde Paylaşım Yapmak.Ha İllaki Edit Üstüne Olucaksa Yarışma Onada Varım 
)
)Güzel bir Düşünce Daha Çok Paylaşım Yapmaya Yöneltebilir (tabi Odul Olursa)
ama Oylama işi Kesinlikle Çok Problem Yaratacaktır Çünkü Her Programın Amacı Farklı Yapım Şekli Farklı Kodlaması Farklı Bu Sebepten Juri üyesi Seçmeniz Gerekebilir (Jüri: S60 Programlarını Yemiş Bitirmiş ve Güvenilir Üyeler Olmalı)

Herkesin telefonu farklı
Biraz zor olacak oy vermek...


,, admin msn gibi yerden sorsun biz cevap verelim...mi acabapek mantıklı gelmedi bana sonuçta başkasınada yaptırılabilir.
herşeyi geçtim editlemek bir derecelendirme şeklinde olamaz. eğer olursa neye göre olur...
sonuçta sadece türkçeleştirme yapılabilecek bunu yapacaklarda tam şekilde yapacaktır zaten.
bence gereksiz olur.
mesela yani böyle bi yarışma olabilir

