En iyi karakter??

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
En iyi karakter??
Metin 2 de en iyi karakter hangisi

bence şaman.
 
pvp severde bir ninja yaparım usta 1-1 lik itemler ister sura işter şaman fark yapmıyor ben ninja oynuyordum şaman lık 1-1 lik itemleri takıyordum zehirli oku bir atıyordum 25 k sonra kendilinden yere yatıyordu şaman pvp severrin adı tibetmt2
 
iteme bağlı bir durum bence :-)
 

marist

Üye
En iyi şaman ama en iyi dövüşen ninja
 

Heroata

Üye
Şaman pvplerde super. 120 Lv saman geldi mavi bayragi batirdi marketler ful oldu. Saman guclenince fena
 
İyileştirme şaman. Şahsen sorun olursa söylerim, Malazgirtte oynuyorum.
 
arkadaşlar herkese selamlar. Benim konu hakkında bayağı bir bilgim var.
Bakın karabüyü suralar oyunun her levelinde wsde güçlüdürler. Korkulu rüyaları bedenseller ve büyülü silahlardır. şaman ver ninjalarda alabilir ancak genelde daha iyidir.
Ancak ben büyülü silah taraftarıyım. Karabüyüleri yenmek için büyü savunması dizin. %20lik bir yeşil şebnem çok önemli.
Bakın %20 70 lvl zırhında var. 15 kask, 15 bileziğe gelmeli. Bir de aslanağzı kalkan varsa süper %90 savunma oluyor, 15klık küre size 1,5 k atıyor. Bir de büyü çözme ile koruma gidiyor ve ves sizin oluyor

- - - Eklendi - - -



şöyle pvplerden hoşlanmiyorum mavi mayrak basmak sarı bayrak basmak bu ne ya böyle oyun mu oynanılır

katılıyorum size.