En iyi dosya yoneticisi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
En iyi dosya yoneticisi?
Tavsiyelerinizi bekliyorum..
 

PriZm

Üye


Solid Explorer,ES File Manager
 

gredyy06

Üye
X plore kullaniyorum cok basit ve turkce tavsiye ederim
 

aleranol

Üye
Xplore yi yanında root Explorer ve winrar ike kullan
 

messevim

Üye
x ploreden şaşma.

. şık arayüz
. türkçe dil desteği
. basit kullanım..
 
ES File Manager kullanıyorum öneririm
 
x- plore ve room toolbox biriyle taşıyorum biriyle permision yapıom
 

furkey

Üye
solid veya miui file manager en iyileri... Özellikle solid i şiddetle tavsiye ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...