ya arkadaşlar hepsinin bir açığı var öyle yada böyle şuanki farklı farklı anti virüsleri sıra ile yükleyip hepsiylede tarama yapın yani hepsini tek tek deneyin heepsi farklı bi virüs bulacaktır her virüste birbirinden farklı oluyor deneyin ve görünnnn
ya arkadaşlar hepsinin bir açığı var öyle yada böyle şuanki farklı farklı anti virüsleri sıra ile yükleyip hepsiylede tarama yapın yani hepsini tek tek deneyin heepsi farklı bi virüs bulacaktır her virüste birbirinden farklı oluyor deneyin ve görünnnn
Formattan hemen sonra bi antivirüs yükleyip bırakmazsan.sürekli temizlik yaparsan, sistem dosyaları zarar görür, çökmeye kadar gider, sonra da nerde hata yaptım diye düşünürsün.temiz sisteme bi tane antivirüs kuracan,güncelleyecen,yıllarca format istemez
piyasadaki hemen hemen bütün programları denedim ve kaspersky gerçekten çok iyi norton un yakalayamadığı bek çok trojan i yakaladı fakat 2.nesil i5 quad core işlemcili bilgisayarımı kasıyor :S norton bu konuda çok başarılı ancak ücretsiz bir program arıyorsanız avast veya avirayı önerebilirm.(norton indirimdeyse norton kaspersky indirimdeyse kaspersky alıyorum )
Kaspersky virüsleri bulmada en iyi arkadaşlar bence. Esetinkini de Kasperskyı da denedim virüsleri bulmada kaspersky, sistem kaynağı tüketmede eset daha iyi. Yani sisteminiz düşükse kasabiliyor...
aslında hiç kullanmayın öyle çok fazla saçma sapan siteye girmiyosanız gerek yok yıllardır kullanmıyom hiç te çöktü battı dosya silindi olayı yaşamadım.ama çok fazla siteye girip dosya video falan indiriyosanız piyasada en az kasan antinin eset en güvenli olanında comodo oldugunu araştırırsanız önyargısız tabi öğrenebilirsiniz.
en iyisi aviradır daha iyisini tanımam tek geçilmeyen antivirüs aviradır bunun üstüne tanımam o kadar diyorum daha iyisi varsa bilgisiyarımı hackleyin!!!
En iyi, neye göre en iyi. Hiçbir antivirüs en iyi değildir. Birinin virüs dediğine öbürü demiyor veya tam tersi. Birinin sistem dosyasını virüs gördüğünü diğeri görmüyor.
Şahsi fikrim en iyi antivürüs diye bişey yok.
Ve en iyi koruma deepfreezdir. Ha deepfreez aşılmıyor mu tabiki aşılıyor fakat antivürüslere göre güncel tutulduktan sonra daha güvenlidir.
nortonda güzel ama sadece beğenmediğim yanı oyunlardaki dll dosyalarını virüs olarak görüyor eset nod 32deki gibi nortonda nasıl engellerim yada virüs olarak görmemesi için yardım eden olursa sevinirim
en iyi herkese göre değişir ben somut test edilmiş ve 26 antivirüs arasından 1. olan Bitdefender ı öneririm kendim avast i.s. kullanıyorum bitdefender 2014 ün türkçesi çıkınca bitdefender kuracam madem en iyisi test edelim bakalım...