Uygulama en iyi android arayüzü hangisi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
en iyi android arayüzü hangisi?
sgs2 almayı düşünüyordum ama xperia s'deki arayüzü görünce aklım karıştı herke sense çok iyi diyor ama ben pek beğenmiyorum sizce en iyi arayüz hangisi?
 

ozakin70

Üye
Bende sense i beğenmiyorum Touch 4 daha iyi geliyor bence S2 almalisin
 

berki

Üye
ne fark ederki arayüz forumdaki programlar var + ücretsiz android market var
 
bu kişiden kişiye göre değişir bana göre de en güzeli sense arayüzü ama birçok farklı görüş çıkabileceği için ve zevk meselesi olduğu için kendin hangisini istiyorsan onu seçmelisin.
 
    Konu Sahibi
bana sonynınki (adı galiba timescape) güzel geldi
 

doctorrr

Üye
touchwiz arayüzü tam bir rezalet ama sense arayüzü her zaman hoşuma gitmiştir
 
Tepkiler: El-CD
    Konu Sahibi
işin aslı sensenın son sürümünü daha inceleyemedim
 
timescape bnimde hosuma gidiyor ama touchwiz daha sagde daha guzel
 
Bende en çok xperia arayüzünü beğeniyorum...
 

El-CD

Üye
1) Sense 4.1
2) Timescape
3) Touchwiz UI
 
touchwiz dışında hepsi iyi.htcninkiler sağlam.
 

cortex47

Üye
Bence de Timescape çok güzel, sonra da TouchWiz gelir. Sense'e bir türlü alışamadım.
 

El-CD

Üye

android sistemindeki arayüzlerin geneli benim gözümü doyurmaz hiçibiri bi' meego daki swipe ui veya wp daki metro ui değil

wp'daki çok basit touchwiz gibi pek sevmiyorum ama meego'ya laf etmem desteklense alacağım ilk sistemdi
 

-Emre

Üye
arayüzler bence çok da önemli değil. Sonuçta bir süre launcher ve tema war.
 

PriZm

Üye
Jelly Bean Arayüzü
Touchwiz Nature UX
 
Bence de Sense 4 en güzel arayüz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...