en hızlı internet

    Konu Sahibi
en hızlı internet
En hızlı internet hangisi telefon neo v. rom root var. Dolphin den hızlı varmı
 

jr_jamis

Üye
Ne yanu dolphin en hizlisimi ben crome
Kullaniom valla dolphin daa googleyi bilem bulamio

- - - Eklendi - - -

Sembana taryicu deil vodafone nin neti nasil hizlanir ony deyu vee bakem
 
    Konu Sahibi
hızlanmaz malesef ne ise o turkcell e gec hayatın renklensin fazla geçme gök kuşağına dönersin :-) neyse ben chrome yüklemem baska en hızlısı ney
 
mozilla dil açısından iyi olmasa da;

az kasması ve doğal olarak telefon çok yavaş ısınıyor , bir çok eklentiyi desteklemesi(browser oyunlar oynatabiliyor../darkorbit,seafight,battlestargalactica online gibi...) , ramda minimum yer tutması.. kullanış açısından cok rahat hep çapraz hareket ettirmiyor.. yazı okurken sağa sola dümdüz çekmeni sağlıyor.. direk çapraz çekersen hareket ettirirsin her yöne bu özelliğini cok sevdim... internetten film ve video izlerken mutlaka mozillayı kullanıyorum..
pc versiyonu pc yi biraz kasıyor pek kullanmıyorum ama telde vazgeçilmezim..
 
    Konu Sahibi
Ben mozillaya Google Play 'den baktım kullanıcı yorumlarına ama adamlar son güncellemeden sonra iyi değil diyorlar.
 
Ben mozillaya Google Play 'den baktım kullanıcı yorumlarına ama adamlar son güncellemeden sonra iyi değil diyorlar.
ona bakarsan çoğu hiçbir tarayıcıyı beğenmiyor ama kullanıyorlar
en iyisi / hızlısı ne diye soruldu bende fikrimi söyledim
 

ka_za

Üye
Hızlıyı bilmem de en kullanışlı tarayıcı yandex
 

MaxiHan

Üye
Dolphin hizli degil dusuk donanimli cihazlar icin. Opera mini en hizlisi saniyorum
 
stock android tarayıcısı veya chrome
 
Tepkiler: legolas29
    Konu Sahibi


Chrome nexus disinda cogu telefonda stabil calismiyor, sistem gereksinimi cok.
İyi hoş da bare opera mini deme yahu. Opera mini leş gibi birşey. Yaptığı tek şey kalitei tamemmn düşürüp sadece 3gp gibi fotolu ve yazıları açıyor.Hotfileye gir bişe indir ordaki geri sayım bile çalışmıyor online değil yani . Stockk tarayıcı ile dolphini karşılaştırdım dolphin iyii gibi .
 

yandex opera mobileyi kest
 

Krofessional

Maxthon kesinlikle
 

AHKE

Üye
puffinde hizlı bence
 
Opera Mini tavsiye ederim. Arayüzü çok akıcı ve kullanımı en basit tarayıcı bence. UC Browser da iyidir. Diğerlerini kullandığımı söyleyemem.
 
netin az gitmesi icin opera mini kullanıyorum