En Gıcık Olduğunuz Ders?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
En Gıcık Olduğunuz Ders?
benim matematik.. o derse gıcık olurdum.. şuan itibariyle rahatım.. Çünkü matematik dersimiz yok...

en çok sevdiğim ders ise coğrafya..
 


hidayet

hidayet

Üye
bende okul yıllarımda en çok matematikten ve o dersi anlatan hocadan gıcık olurdum
 

sersanem

Üye
matematik dersinden gıcık olurum üniversiteye başladık yine kurtulamadık bitsede hayatımdan sileceğim matematiği tabii 4 işlem hariç
 

depresif

Üye
Ya bende sayısal derslerin tümünden gıcık olurdum öğrenciyken
a bilinmeyenli bir sayı diye başlayan matematik sorularından nefret ederdim ya hala da ne işe yarayacak onu da bilmiyorum.
 

UndeRqRo.uNd

Üye
FELSEFE !
Allah'ım ne qıcık ders o ne yazacaqın belli değil ???
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
lisede tüm sayısal dersleri
 
darkred

darkred

Üye
şahsen bende matematikten nefret ederim okadar logaritma türev inteqral öğrettiler ama sınavlardaki sorular hariç hiç işime yaramış değil
 

harun

Üye
ya abi matematik dersinden hiç gıcık olunurmu yaw benimde en sevdiğim ders matematik insan başarısız olduğu dersi sevmez bende biyoloji dersine gıcık oluyorum
 

^^AnaCOnDA^^

Üye
FELSEFEEEEEEEE
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Mat 2
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
Matematik+İnqilizce iğreniyorum tiksiniyorum ahh ahhh bır kurtulsam ne guzel olur haa
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Psikoloji..
 

Kuzen

İstatistik
 
helper007

helper007

Üye
Ben ilkokul öğrencisiyim ve en sevdiğim ders Matematik ve Fen.
En gıcık olduğum ders Türkçe
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Fizik
 
helper007

helper007

Üye
Fiziğe laf yok.
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
fizik
 

metintekin

Üye
En sewmediğim we gıcık olduğum ders matematikkkkk
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İlkokul ve ortaokul matematiğine laf yok ama lisede integral türve trigonometri falan görünce anlarsın matematik çok mu seviliyor yoksa nefret mi ediliyor..
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
tarih
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt