Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En Gıcık Olduğunuz Ders?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abuvice
Üye
Konu Sahibi
En Gıcık Olduğunuz Ders?
benim matematik.. o derse gıcık olurdum.. şuan itibariyle rahatım.. Çünkü matematik dersimiz yok...
en çok sevdiğim ders ise coğrafya..
hidayet
Üye
bende okul yıllarımda en çok matematikten ve o dersi anlatan hocadan gıcık olurdum
sersanem
Üye
matematik dersinden gıcık olurum üniversiteye başladık yine kurtulamadık bitsede hayatımdan sileceğim matematiği tabii 4 işlem hariç
depresif
Üye
Ya bende sayısal derslerin tümünden gıcık olurdum öğrenciyken
a bilinmeyenli bir sayı diye başlayan matematik sorularından nefret ederdim ya hala da ne işe yarayacak onu da bilmiyorum.
UndeRqRo.uNd
Üye
FELSEFE !
Allah'ım ne qıcık ders o ne yazacaqın belli değil ???
DeLmIrA
Üye
lisede tüm sayısal dersleri
darkred
Üye
şahsen bende matematikten nefret ederim okadar logaritma türev inteqral öğrettiler ama sınavlardaki sorular hariç hiç işime yaramış değil
harun
Üye
ya abi matematik dersinden hiç gıcık olunurmu yaw benimde en sevdiğim ders matematik insan başarısız olduğu dersi sevmez bende biyoloji dersine gıcık oluyorum
^^AnaCOnDA^^
Üye
FELSEFEEEEEEEE
ChavRash
Emekli Yönetici
Mat 2
D3N1Z
Üye
Matematik+İnqilizce iğreniyorum tiksiniyorum ahh ahhh bır kurtulsam ne guzel olur haa
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Psikoloji..
Kuzen
İstatistik
helper007
Üye
Ben ilkokul öğrencisiyim ve en sevdiğim ders Matematik ve Fen.
En gıcık olduğum ders Türkçe
ChaLLenGeR
Üye
Fizik
helper007
Üye
Fiziğe laf yok.
mAd_girL
Üye
fizik
metintekin
Üye
En sewmediğim we gıcık olduğum ders matematikkkkk
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
İlkokul ve ortaokul matematiğine laf yok ama lisede integral türve trigonometri falan görünce anlarsın matematik çok mu seviliyor yoksa nefret mi ediliyor..