Evet senin için öyle ama ben lisedeyim hiç de kral geçmiyo abi bea:

ben ilkokul yıllarımı özledim hiç çalışmadan takdir alıyodum. şimdi lisedeyim çok çalışanlar dışında kimse takdir alamıo. takdir alanların da test tekniği iyi değil.

Salih sanki çok uzun yıllar geçmiş gibi konuşuyorsun


