Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekten bunu çok beğendim.
Benimki mi?
Seni 100 kişi seviyorsa biri benim.
Seni 50 kişi seviyorsa yine biri benim.
Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri yine benim.
Eğer seni seven yoksa ben bu diyardan gitmişim..
ağırıma gitti bu sözü ilk duyduğumda.
™мaxiмємσ!
Üye
Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen o da seni aradaki iki kuruşa satar.
çoooooooooooooooooooooooooooooooook siviyorum bu sözü