En Başa Döndük :) Rom Önerisi Olan Var Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
En Başa Döndük :) Rom Önerisi Olan Var Mı?
Merhaba Arkadaşlar
Optimus Black' e tavsiye edebileceğiniz rom var.
Şöyle hızlı ve batarya ömrü uzun olsun :)
 


aliefe1907

Üye
nemesis-marvel-izs(huexx'in ics romu) ve cyanogenmod 10-üzeri kullanma da ne kullanırsan kullan, şimdiye kadar kullandığım en iyi rom zeus v6.39 diyebilirim, stabil ve batarya ömrü daha uzun bir rom du... bu romdan sonra da en çok orjinal v30c iyi ama batarya ömrü kısa onda da..rom aramaktan usandık artık bu O.B.ye
 
Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
nemesis-marvel-izs(huexx'in ics romu) ve cyanogenmod 10-üzeri kullanma da ne kullanırsan kullan, şimdiye kadar kullandığım en iyi rom zeus v6.39 diyebilirim, stabil ve batarya ömrü daha uzun bir rom du... bu romdan sonra da en çok orjinal v30c iyi ama batarya ömrü kısa onda da..rom aramaktan usandık artık bu O.B.ye

valla öyle. çok şey istemiyoruz ki. görsellik olsun, hızlı olsun ve batarya ömrü iyi olsun, o kadar :)
 
denizci35

denizci35

Üye
valla ben izs den memnunum pil iyi gidiyor stabil birde ustune izs v1 i kurdunmu süper oluyor.Bence bir dene öyle karar ver
 
Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
Huexxx ızs v1.1 çıkarmıştı. DÜn itibariyle onu yükledim. şimdilik memnunum. biraz kullanayım bakalım ne olcak
 
Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
ızs 1.1 den memnun kalmadım. birkaç gün önce ızs v2 yükledim. şimdilik bundan memnunun ama biraz zaman geçsin bakalım ne olacak.



 
mtngln

mtngln

Üye
İzs v2 çıktı mı
 
Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
evet çıkmış.

 
mtngln

mtngln

Üye
Link için teşekkürler bi de bana bu kernel olayını anlatır mısın nasıl yükleniyo yükleyince ne oluyo orda birkaç tane kernel linki var hangisini yükleyince ne değişiyo
 
enver_techno

enver_techno

Üye
Official ICS ;) :D
 
Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
Link için teşekkürler bi de bana bu kernel olayını anlatır mısın nasıl yükleniyo yükleyince ne oluyo orda birkaç tane kernel linki var hangisini yükleyince ne değişiyo

açıkçası kardeş kernel tam olarak ne işe yarar bilmiyorum. ama kerneli cwm moddan yüklüyorsun. ama ızs v2 ye başka kernel yüklemene gerek yok bence. zaten en iyisini romun içine koymuştur geliştiricisi.

- - - Eklendi - - -


keşke official ıcs den randıman alsaydım :D
 
enver_techno

enver_techno

Üye
açıkçası kardeş kernel tam olarak ne işe yarar bilmiyorum. ama kerneli cwm moddan yüklüyorsun. ama ızs v2 ye başka kernel yüklemene gerek yok bence. zaten en iyisini romun içine koymuştur geliştiricisi.

- - - Eklendi - - -



keşke official ıcs den randıman alsaydım :D
Ben alıyorum :D
 
mtngln

mtngln

Üye
açıkçası kardeş kernel tam olarak ne işe yarar bilmiyorum. ama kerneli cwm moddan yüklüyorsun. ama ızs v2 ye başka kernel yüklemene gerek yok bence. zaten en iyisini romun içine koymuştur geliştiricisi.

Tmm teşekkürler
 
AzizBasgan

AzizBasgan

Üye
Tmm teşekkürler

Kernel donanim ile surum arasindaki kopru aslinda. Bu cok onemli bisey kurarken dikkat etmeni oneryorum. Kernel konubasliklari ve icergi 2 kere oku. Anakart yanabilir.(2 kez anakart degisti tel.'de yanik kokusu almadim.) veya telefonun bi daha acilmaz.( optimus blackte belki cozumu vardir bilemem.) yani diyecegim kernel ile telefonun islemci hizi yukseltilebilir telefonu stabillestirir. ( tabi stock kernel en iyisi.)
Rom olarak bence slimrom varsa onu kurmani tavsiye ederim. Hem ram acisindan hemde stabilite acisindan baya iyi bence l5'te iyi yani biz hic programsiz bos 260 mb ram gorduk.
 
mtngln

mtngln

Üye
Kernel donanim ile surum arasindaki kopru aslinda. Bu cok onemli bisey kurarken dikkat etmeni oneryorum. Kernel konubasliklari ve icergi 2 kere oku. Anakart yanabilir.(2 kez anakart degisti tel.'de yanik kokusu almadim.) veya telefonun bi daha acilmaz.( optimus blackte belki cozumu vardir bilemem.) yani diyecegim kernel ile telefonun islemci hizi yukseltilebilir telefonu stabillestirir. ( tabi stock kernel en iyisi.)
Rom olarak bence slimrom varsa onu kurmani tavsiye ederim. Hem ram acisindan hemde stabilite acisindan baya iyi bence l5'te iyi yani biz hic programsiz bos 260 mb ram gorduk.

teşekkürler bilgi için

- - - Eklendi - - -

Peki bu izs v2 de geliştirici seçeneklerinde en alttaki 3 seçenek ne oluyo işaretlemeli miyim
 
Optimus White

Optimus White

Üye
    Konu Sahibi
slim romdayım. fena değil gerçi ama birkaç gün sonra mackay roma geçeceğim. bir de onu deneyeyim.

Not: Bu arada optimus black kullanan kalmadı herhalde :hmmm
 


Üst Alt