Emulator Oyunları (Gameboy) .gb .gbc

Sponsorlu Bağlantılar

_StanicEnemy_

_StanicEnemy_

Üye
tessekkurler
 


fusa

Üye
Bi sorum olcak bende LG Kt520 Tel var sisli dosya atinca tanimiyo doğal olarak ben gba emülatörü nasil çalıştırcam ve bide Biri o dosyayla beraber pokemon fire red versionu bana atabilrmi mesaj olarak ?
 

yusuf1453

Üye
usta pokemon crıstal hangi emulator desteklıyor
vboy.vbag....?
 
ByAbsn

ByAbsn

Üye
Eline sağlık
 
emin07

emin07

Üye
cok teşekkürler !!!
 

Revengeful

Emekli Yönetici
sağolasın
 

aho1910

Üye
teşekkürler; )
 

alının

Üye
eyv
 
samurai jack65

samurai jack65

Üye
çok sağol kardeş
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
teşekkürlerr
 
ghost841

ghost841

Üye
 
dj_akman34

dj_akman34

Üye
Emeğine sağlık arkadasım
 
ghost841

ghost841

Üye
neyy
 

dali5891

Üye
sago lun arkadaşlar:oke:
 
merdemyar

merdemyar

Üye
Tesekkürler...
 

tamercek

Üye
ellerine sağlık
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler :oke:
 
sekinardi

sekinardi

Üye
teşekkürler...
 

yalcn-22

Üye
Harika
 

inkum

Üye
Teşekkür ederim
 


Üst Alt