Emulator Oyunları (Gameboy) .gb .gbc

Sponsorlu Bağlantılar

gsmgs

gsmgs

Üye
twşekkür ederim eski günleri hatırlattırdın
 


commander64

Üye
emeği geçenlere teşekkürler...
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
güzel paylaşım saol
 

alikelek

Üye
süpersin eline emeğine sağlık
 

pckopat200

Üye
Abi Allah sizden razı olsun oruçluyken açlığımı unuttursunuz
 

burak38158

Üye
ben pokemonu indirdim ama ekranın tam olarlak kaplıyıp göstermio yarısnı kaplamıs bide onuda 2 ye bölmüs ekranın ceyregnde pkemon var :S ltfen yarımcı olun
 
CEMOKA77

CEMOKA77

Üye
ellerinize sağlık süper. teşekkür
 

alloraş

Üye
paylaşım için çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk saooooooollllllll
 
n96cistgrt

n96cistgrt

Üye
emegine saglik
 

shinobi88

Üye
thjanx
 
scrachet

scrachet

Üye
bu gameboy oyunları jad olarak yhoqmu benim telefon benq siemens EF71 çalışmazmı kardeş??
ayrıca çoq güsel yapmışsıN.
 

özgür23

Üye
6600 da oynayamıom imeil kod isti o yardım pls

--------------- Ekleme ---------------

ne olur beyler yardımcı olun 6600 da oynanmıo imeil kod istio

--------------- Ekleme ---------------

iemil kod isti yardım pls
 

geremi

Üye
hic birsey anlamadim.
bende 6300 var gameboy indiriyorum oyunu indiriyorum ikisinide cep telefonuna atiyorum acilmiyor.
yardim edebilirmsiniz lütfen.
 
myaman82

myaman82

Üye
paylaşımın için teşekkürler
 

ozgurdevil

Üye
cok saol kardesm allah razı olsn senden
 

ozgurdevil

Üye
POKEMON DA SAVE YAPAMIYORUM NEDENİ NE tskkürler..
 

adri_erdem

Üye
Mıllet bu pokemon oyunun oynuyamıyom yaw telefon oynu goruyo ama acmıyo
 
myaman82

myaman82

Üye
paylaşımın için teşekkürler
 

ozgurdevil

Üye
emeginde bu kadarı iste cok saol ne kadar tesekkur etsek azdır eskileri getirdn bize Tesekkurler..
 
violatordevil

violatordevil

Üye
Çok Teşekkürler güzel paylaşım..
 


Üst Alt