Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Emulator Oyunları (Gameboy) .gb .gbc
Sponsorlu Bağlantılar
gsmgs
Üye
twşekkür ederim eski günleri hatırlattırdın
commander64
Üye
emeği geçenlere teşekkürler...
-LiveYourLife-
Üye
güzel paylaşım saol
alikelek
Üye
süpersin eline emeğine sağlık
pckopat200
Üye
Abi Allah sizden razı olsun oruçluyken açlığımı unuttursunuz
burak38158
Üye
ben pokemonu indirdim ama ekranın tam olarlak kaplıyıp göstermio yarısnı kaplamıs bide onuda 2 ye bölmüs ekranın ceyregnde pkemon var :S ltfen yarımcı olun
CEMOKA77
Üye
ellerinize sağlık süper. teşekkür
alloraş
Üye
paylaşım için çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk saooooooollllllll
n96cistgrt
Üye
emegine saglik
shinobi88
Üye
thjanx
scrachet
Üye
bu gameboy oyunları jad olarak yhoqmu benim telefon benq siemens EF71 çalışmazmı kardeş??
ayrıca çoq güsel yapmışsıN.
özgür23
Üye
6600 da oynayamıom imeil kod isti o yardım pls
--------------- Ekleme ---------------
ne olur beyler yardımcı olun 6600 da oynanmıo imeil kod istio
--------------- Ekleme ---------------
iemil kod isti yardım pls
geremi
Üye
hic birsey anlamadim.
bende 6300 var gameboy indiriyorum oyunu indiriyorum ikisinide cep telefonuna atiyorum acilmiyor.
yardim edebilirmsiniz lütfen.
myaman82
Üye
paylaşımın için teşekkürler
ozgurdevil
Üye
cok saol kardesm allah razı olsn senden
ozgurdevil
Üye
POKEMON DA SAVE YAPAMIYORUM NEDENİ NE tskkürler..
adri_erdem
Üye
Mıllet bu pokemon oyunun oynuyamıyom yaw telefon oynu goruyo ama acmıyo
myaman82
Üye
paylaşımın için teşekkürler
ozgurdevil
Üye
emeginde bu kadarı iste cok saol ne kadar tesekkur etsek azdır eskileri getirdn bize Tesekkurler..