Elveda Symbian...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
evet htc yi oldum olası sevmedim tek iyi yanı beats geliyor yanında fakat beats in yapımcısı monster cable nokia nın yeni kulaklıklarınıda monster cable yaptığına göre no problem
 
evet htc yi oldum olası sevmedim dek iyi yanı beats geliyor yanında fakat beats in yapımcısı monster cable nokia nın yeni kulaklıklarınıda monster cable yaptığına göre no problem

Nokia'ya azıcık saygı duyan adam bu telefonu almaz. Bakar mısın?
 
mahkeme devam ediyor sanırım şuna bakarmısın ya bune hem aynı tasarımda olsa bile gider gene nokia alırım nokia nın elinde kimsenin hesaba katmadığı 3 silahı var

1- nokia windowsphone arayüzü haricinde kendi arayüzünü kullanabilir
2- nokia nın özel olarak sadece lumia lara yayınladığı oyunları var wp storede nokia için özel bölüm açılmış
3- puremotion hd+
 

haklısın. Param olsa lumia 920 alacam zaten


- - - Eklendi - - -

Nokia'ya azıcık saygı duyan adam bu telefonu almaz. Bakar mısın?
Ne alakası var panpa? windows sadece nokiaya çıkmadıki? windows phone htc dede olur samsungdada olacak nokiadada olacak. nokiaya saygıyla ne alakası var ?
 

nokia bi mallık yapmazsa iflastan kurtuldu sayılır

- - - Eklendi - - -



haklısın. Param olsa lumia 920 alacam zaten


- - - Eklendi - - -


Ne alakası var panpa? windows sadece nokiaya çıkmadıki? windows phone htc dede olur samsungdada olacak nokiadada olacak. nokiaya saygıyla ne alakası var ?

Nokianın tasarımı bu. Tasarımın üstüne nokiayı çıkarıp htc yazmışlar.
Paintten bile yapılır bu ne hırsızlıktır?

- - - Eklendi - - -

bi de nokia windows phone 8 telefonlar nokia storelara gelmiş olabilir.

- - - Eklendi - - -

Gidip Lumiaları sorunca "sinyal gelmedi" dlyorlarmış. Gallba tanıtımdan sonra raflara koyacaklar
 
nick kalmamış pm kutun dolmuş soru neydiki cevaplamadım bulamadım ben soruyu ?
 
nick kalmamış pm kutun dolmuş soru neydiki cevaplamadım bulamadım ben soruyu ?

Soru değil zaten şunu diyorum

bi de nokia windows phone 8 telefonlar nokia
storelara gelmiş olabilir. gidip Lumiaları sorunca "sinyal gelmedi"
dlyorlarmış. Gallba tanıtımdan sonra raflara
koyacaklar
 
Nick kalmamış 10 numara bi konuya değindin burda htc windowsu çıkarmış burda sorun yok ama Nokianın aynısını yapmış valla 7 farkı bulamazsın.Iphone olacaktı şimdi çakardı davayı sonra gelsin 1 milyar dolar
 
Merhaba,lise bitene Symbiancı kaderdaşlarım İnşallah seneye bende Symbian telefonumun yanına Windows phone alacağım.
 


























- - - Eklendi - - -

























 
her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey

her bijl hitler babeey
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...