konuyu sanırım dün açmışsın ama şimdiden 9 sayfa olmuş mesajlarda defol yazısına rastlayamadım
demekki burda seviliyorsun ve kalmanı istien bi dünya insan var buna rağmen sen yok ben gidecem diyosan ben sizi tınlamıyom diyosan o lafı ben söyleyeyim ßayßay
konuyu sanırım dün açmışsın ama şimdiden 9 sayfa olmuş mesajlarda defol yazısına rastlayamadım
demekki burda seviliyorsun ve kalmanı istien bi dünya insan var buna rağmen sen yok ben gidecem diyosan ben sizi tınlamıyom diyosan o lafı ben söyleyeyim ßayßay
MaxiCep böyle bir yer işte!..
Bir kişi gidiyorum dese o konu uçar gider.
Herkes kucaklar gitmek isteyeni! Sorun neyse çözmek ister. Gitmek isteyen de vazgeçer, aramızda kalır.
Ancak bazıları vardır ki yemek yediği kaba tükürmeyi matah sayar. Sahte üyelik açar, siteye küfreder.
Böyle kalitesiz oluşumları gördükçe MaxiCep ailesinin mensubu olan yüzbinlerce kaliteli üyeye saygım katlanıyor.
Bu derin sevginin ve saygının bende yaratılmasına vesile olan tüm gereksiz mahlûkatlara sonsuz teşekkürler.