Elektro gitar alcam yardım lazım.

Sponsorlu Bağlantılar

cnbrs56

cnbrs56

Üye
    Konu Sahibi
Elektro gitar alcam yardım lazım.
arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi elektro gitar almayı düşünüyorum. Nette biraz araştırdım gitar almaya bir bilenle gidin diyorlar. Çünkü adam en kötü gitarı bile iyi bir anfide en iyisiymiş gibi gösterebiliyormuş. Kasımda almayı düşünüyorum. Konyayı bilen varsa rampalı çarşı var orda beğendiğim fiyatıda uygun bir iki tane gitar var. Tabii ben gitardan anlamadığım için bilemiyiyorum onlar iyimi kötümü? Sizden ricam Konyada olupda bana yardım edebilecek biri varmı acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Ben gitarımı rampalı çarşıdaki delay müzikden aldım.Kesinlikle tavsiye etmiyorum,Kendileri verdiği sözlerde durmayan insanlardır.Sana beğendiğin ,güzel,kali li veya iyi bir ürün yerine kendi anlaşmalı oldukları ürün olan cort'un x modellerinden birini önereceklerine adım gibi eminim.Sana tavsiyem diva müzikten alman fiyat olarak belki biraz tuzlu olabilirler tam bilmiyorum ama müşteri desteği olarak ellerinden geleni yaparlar pişman olmazsın diye düşünüyorum.Çeşit olarakda zaten ellerinde olmasa bile her market online sipariş ile getirtiyor istediğin marka ve modeli...Bu arada beni yanlış anlama cort kötü bir marka değildir.Sadece onlar ellerinde sadece o gitar bulunmaktadır diğer markaları sipariş verirler ama min 2 haftada elinde olur yada bana yaptıkları bu ...
Yanında gelme konusunda yardımcı olamıyacağım için kusura bakma...
 
  • Beğen
Tepkiler: cnbrs56
cnbrs56

cnbrs56

Üye
    Konu Sahibi
haklısın ben oraya baktım dediğin gibi cortun x lerini önerdiler bikaç model gösterdi. model pek sıkıntı değilmiş galiba. ben selim ışıkın videolarına falan baktım baya bi ince iş yanımda bi bilen olursa iyi olurdu ama olmasada kendim gidecem artık. ilgilendiğin için tşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
imkanın varsa japon ibanez al

- - - Eklendi - - -

sakın cort alma
 
  • Beğen
Tepkiler: cnbrs56
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
cort evl z4 kullanıyorum ve gayet memnunum.
 


Üst Alt