Ekranda çizgiler oluştu , ekran kartı yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Black-GhosT

Black-GhosT

Üye
    Konu Sahibi
Ekranda çizgiler oluştu , ekran kartı yardim





Arkadaşlar İnternette gezinirken birden görüntü gidip geldi ve böyle çizgiler oluştu birkaç gündür böyle driver yüklü ama görmüyor tekrar yükledim yine olmadı bu çizikler bios ekranindada var açılırken, yani ekran kartı ile ilgili bir sorun bilgisayarciya goturdum yapamadı kontak sprey sıktı öyle düzeldi 2 gün sonra yine böyle oldu başına gelen varmı ne olabilir ekran kartı nvidia gtx560
 


SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
ekran kartın yanmış düzeltirsin yine 2 gün sonra bozulur aynı şekil
 
  • Beğen
Tepkiler: Black-GhosT
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Monitörden Değil Dimi? VGA Çıkışından Bağlayıp Denermisin Birde.Eğer Dahili Ekran Kartında Sorun Yok İSe Ekran Kartını Fırınlama Yöntemi İle Belki Kurtarırsın Kartı
Biosda Filadna Böyle İse Garanti Ekran Kartındandir.Formatlık yada Driverlik Bişey Olacağini Zannetmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Black-GhosT
Black-GhosT

Black-GhosT

Üye
    Konu Sahibi
Monitörden Değil Dimi? VGA Çıkışından Bağlayıp Denermisin Birde.Eğer Dahili Ekran Kartında Sorun Yok İSe Ekran Kartını Fırınlama Yöntemi İle Belki Kurtarırsın Kartı
Biosda Filadna Böyle İse Garanti Ekran Kartındandir.Formatlık yada Driverlik Bişey Olacağini Zannetmiyorum
Aynen monitörden değil vga çıkışı yok zaten ekran kartından sorun
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Aynen monitörden değil vga çıkışı yok zaten ekran kartından sorun
Bi İhtimal Monitörden Olabilir Zor Ama.BÜyük İhtimalle Ekran Kartın ya Isıdan Yada Yetersiz Güçten O Hale Gelmiştir Yani Kullanıcı Hatasıdır.Güç Kaynağinida 80 Plus 600W Bişey Almanı Önerirrim
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Aynen monitörden değil vga çıkışı yok zaten ekran kartından sorun
En basiti ekran kartini sök anakarttaki görüntü yerinden görüntü al göreceksin ki görüntün normal olacak
Tabi monitorde degilde ekran kartinda sorun varsa
Bi İhtimal Monitörden Olabilir Zor Ama.BÜyük İhtimalle Ekran Kartın ya Isıdan Yada Yetersiz Güçten O Hale Gelmiştir Yani Kullanıcı Hatasıdır.Güç Kaynağinida 80 Plus 600W Bişey Almanı Önerirrim
Guc kaynagi sorun olsaydi ilk taktiginda da yapardi ve firinlama isi riskli olmasinin yaninda o da gecici cozum 1 hafta sonra o da ayni olacak
 
RomeusTR

RomeusTR

Üye
Yeni ekran kartı farz oldu sana.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Bi İhtimal Monitörden Olabilir Zor Ama.BÜyük İhtimalle Ekran Kartın ya Isıdan Yada Yetersiz Güçten O Hale Gelmiştir Yani Kullanıcı Hatasıdır.Güç Kaynağinida 80 Plus 600W Bişey Almanı Önerirrim
80plus 500 watt en çok güç tüketen (yeni nesilde) 980ti ı bile kaldırıyor

80plus olsun o pcyi 450 watt bile kurtarır
ekran kartından olduğunu düşünüyorum ben de ısınmadan olmuş olabilir üzerindeki bileşenlerin zarar görmesinde olabilir
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
80plus 500 watt en çok güç tüketen (yeni nesilde) 980ti ı bile kaldırıyor

80plus olsun o pcyi 450 watt bile kurtarır
ekran kartından olduğunu düşünüyorum ben de ısınmadan olmuş olabilir üzerindeki bileşenlerin zarar görmesinde olabilir
Sisteme Extra Şeyler Eklersen Örneğin 4 Slot RAM yada USBden Filan 4 Tane Harici Disk Vs Bağlarsın PC Sıkıntıya Girer
 
Black-GhosT

Black-GhosT

Üye
    Konu Sahibi
Bi İhtimal Monitörden Olabilir Zor Ama.BÜyük İhtimalle Ekran Kartın ya Isıdan Yada Yetersiz Güçten O Hale Gelmiştir Yani Kullanıcı Hatasıdır.Güç Kaynağinida 80 Plus 600W Bişey Almanı Önerirrim

En basiti ekran kartini sök anakarttaki görüntü yerinden görüntü al göreceksin ki görüntün normal olacak
Tabi monitorde degilde ekran kartinda sorun varsa

Guc kaynagi sorun olsaydi ilk taktiginda da yapardi ve firinlama isi riskli olmasinin yaninda o da gecici cozum 1 hafta sonra o da ayni olacak

Yeni ekran kartı farz oldu sana.

80plus 500 watt en çok güç tüketen (yeni nesilde) 980ti ı bile kaldırıyor

80plus olsun o pcyi 450 watt bile kurtarır
ekran kartından olduğunu düşünüyorum ben de ısınmadan olmuş olabilir üzerindeki bileşenlerin zarar görmesinde olabilir


evet arkadaşlar geç oldu biraz ama ekran kartını denedim, görüntülerdeki çizgileri biliyordunuz resimleri kaldırdım , sorunun neyden kaynaklandıgını bilmemekle birlikte ion2 500 watt psu var makinede , ben ekran kartını gözden çıkardığım için fırınlamaya karar verdim 10 gün önce önceden 200 derecede ısınmıs mikrodalga fırına verdim 12 dk beklettim çıkarıp soğuduktan sonra taktım sonuç mükemmel kart çalışıyor çizgiler yok tekrar oyunları oynayabiliyorum ne kadar dayanır bilmem ama 10 gün oldu kullanıyorum stabil çalışıyor :)
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Geçmiş olsun
Umarım sorunsuz kullanmaya devam edersiniz :spr
 


Üst Alt