Ekran koruyucu film ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hellord

hellord

Üye
    Konu Sahibi
Ekran koruyucu film ???
Arkadaşlar yaklaşık 3 ay önce 701 tel aldım.
Üzerinde bulunan orjinal koruycu ffilm duruyor.kullanmaya dayalı baya kirlendi ben şimdi bunu degiştirmek istiyorum.
Yanlız sorum ekran koruyucu film kullanmasam bir zararı olur mu ?
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
ekran zaten çizilmiyor dostum bence gereksiz ben 6 aydır filmsiz kullanıyorum tek çizik yok ekranda
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
cizilmeye karşı dayanıklı dıyelım tamamen çizilmez degil
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
yani anahtar bozuk para gibi şeyler çizebilir
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Telefoncularda C7 için olanlardan al aynı olur .
 
hellord

hellord

Üye
    Konu Sahibi
ben aslında kullanmak istemiyorum ama cizilir diye korkuyordum
 
SilentOne

SilentOne

Üye
gorilla glass diyon nere çiziliyor çivi flen mi çakıyon
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ya deri kılıf alacaksın yada bozuk para anahtarlık gibi metallerle bir arada olmayacak arkadaşım
 
hellord

hellord

Üye
    Konu Sahibi
bu film dokunmatigin hassasiyetini düşürür diye kullanmak istemiyorum orjinali gibi film bulsam alırım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
şeffaf film bulabilırsen al dokunmatığe bir etkısı yok
 
man20

man20

Üye
8 aydır n8 kullanıorum ve hala ekranın üzerinde film duruo ve temiz hiç çıkartmadım :) ama güneş ışınları tam ekrana geldiğinde telefon ekranına yandan baktığımda çizikler gözüküo :)
 
hellord

hellord

Üye
    Konu Sahibi


paşam tteck marka ekran filmi kullan parmak izi ve yağlanma yapmıyor.


----------Eklendi @ 22:37:44 ---------- Yazıldı @ 22:36:20 ----------



Reklam olmasın ama en iyisi Tteck bence engin.

Para olarak ne kadar bunlar
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye


paşam tteck marka ekran filmi kullan parmak izi ve yağlanma yapmıyor.


----------Eklendi @ 22:37:44 ---------- Yazıldı @ 22:36:20 ----------



Reklam olmasın ama en iyisi Tteck bence engin.
O koruyucuların fiyatı ne ve her telefoncuda bulabilir miyim bir ara çarşı yapamda telefonu süsleyem paşam :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
15 TL ama verdiğin parayı hakediyor.

----------Eklendi @ 22:42:59 ---------- Yazıldı @ 22:41:25 ----------


O koruyucuların fiyatı ne ve her telefoncuda bulabilir miyim bir ara çarşı yapamda telefonu süsleyem paşam :D

Hemen hemen bütün telefoncularda var paşam.
 
hellord

hellord

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize ayrı ayrı :tşk:
Şimdi filmi söküyorum 4-5 gün filmsiz kullanacam
eger hoşuma gitmeyen durum olursa önerdiginiz filmden alacam
cook sagolun
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
arkadaşta yeni aldı telefonu koruyucu filmin üstünde kocaman bir EL var dokunmatik belirtmek için koymuşlar, ekran cizilir diye öyle kullanıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt