Ekran koruyucu film hakkında.

  • 6 Ekim 2012
  • 2525 Okunma
  • 14 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Ekran koruyucu film almıştım bugün uyguladım tam istediğim gibi oldu fakat ekranda küçük küçük kırmızı yeşil mavi renkler oluştu suyla uyguladığım için sanırım. Kuruyunca düzelir mi?
     


    Yazan: TheMadness
  2. suyla mi uyguladin ilk defa senden duyuyorum dikkat etseydin telefona su kacirip bozabilirdin
     
  3. Ben suyla deil normal uyguladim yine dedigin oldu filmin mat ya da kaliyesiz olmasindan sanirim .d
     
  4. Bende de vardi arkadaslar boyle kirmizi yesil gibi bir sure sonra korktum yani cikardim kendim telefoncuyum fakat ilk defa boyle birsey gordum gittim toptanciya kendime ozel jelatin aldim suanda hic oyle bir durum yok o arkadasin dedigi gibi kaliteden dir muhtemeleb
     
  5. geçmeye başladı. teşekkürler

    hafif nemli. su kaçacak yerlere dikkat ettim ayrıca telefonu değil filmi ıslattım hafif
     
  6. ben mat kullaniyorum bende de var o kucuk noktalar:)
     
  7. o suyla yapıştırılmazki kardeş yanlış yapmıışsın :D
     
  8. kurudu ya sorun değil hafif var :islik olmadı şeffaf yapıştırırım 4 tane var
     
  9. benım htc one x'imde mat var yaklaşık 5 aydır duruyor hiç birşeyi yok hemde o plastik mat koruyucuyu onunde plastik bi parça daha var ondan ayırıyorsun sonra mat ekran koruyucuyu yavaşca telefona yapıstrıyon tabi ondan once telefonu üstünde toz kalmıcak şekilde siliyon. daha sonrada bi kart yardımıyla ekran koruyucusunu yapıstrr
     
  10. Hallettim altında su kalmış yıkadım kuruttum taktım oldu
     
  11. su mu :hmmm telefoncu benim telefona ekran koruyucu yapıştırırken su felan kullanmamıstı mesela .. önce güzelce bi sildi ekranı sonra yapıstırdı ve hava kabarcıkları kalmıştı onlarıda bezle silerek halletti :)
     
  12. Öyle yaptım bu sefer zaten 2 türlü de yapıştığında kalkmıyor oynamıyor
     
  13. bende su ile uyguladım öyle daha iyi oluyo başka türlü tam yapıştıramıyorum.su ile filmi sağa sola kaydırmak daha iyi oluyo sonrada üstünü bezle hafif bastırarak silince cup diye oturuyo hava felan klamıyo.
     
  14. telefonu iyice yıkadinmi abi ne yaptın sen benim de mat ekran. vardı anahtar la kullanınca . yanında çizilmiş ya of en iyi si hangisi sizce
     
  15. Telefonun ekrani jelatinsiz cok guzel yaw :D
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 09:22