Ekran Kartı Yardım Please !!!

  • 23 Ekim 2010
  • 494 Okunma
  • 3 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar benim grafik 256 kartım fx 5500 yaklaşık 2 ay önce başladı bu problem.videoyu tam ekran yapınca inanılmaz kasmaya başlıyo ,oyunlarda ise daha çok kasma yapıyo güncellemeleri falan herşeyi tam.

    yardım lütfen teşekkür ederim.
     


    Yazan: skreç
  2. oyunlarda kasması normal
    özellikle yeni oyunları kaldırmaz zaten

    videoları tam ekran yapınca kasmasıda işlemci, ram, ve ekran kartının tümünü ilgilendirir. eğer bunlar yetersizse videolar kasar (özellikle HD videolar) çünkü HD çözümlemek daha çok güç gerektirir bunun içinde HD destekli ekran kartları var. bütün işlemi ekran kartı yapıyor.işlemciden ve ramden harcamıyor.
     
  3. hocam sağol problemi buldum xp ye geçtim hiçbi problem kalmadı yine de teşekkür ederim
     
  4. rica ederim
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 02:28