ca_sus
Üye
ekran kartı ve işlemci sıcaklığı normalmi
arkadaşlar bende amd phonem x2 var ısı 45 görüyor
ekran katım ati 5570 1gb ddr3 128 bit sıcaklık ise 55 derceyi buluyor sizce bu normalmi yada en fazla kaç dereceyi bulması normal olur bu sıcaklıklar oyun oynarken normalde işlemci 20 25 arası ekran kartı ise 35 ile 45 arası bazen daha düşük şimdiden teşekkür bilgi almak amaçlı sizlerin fikirlerinizi öğrenmek istiyorum
ekran katım ati 5570 1gb ddr3 128 bit sıcaklık ise 55 derceyi buluyor sizce bu normalmi yada en fazla kaç dereceyi bulması normal olur bu sıcaklıklar oyun oynarken normalde işlemci 20 25 arası ekran kartı ise 35 ile 45 arası bazen daha düşük şimdiden teşekkür bilgi almak amaçlı sizlerin fikirlerinizi öğrenmek istiyorum
