Ekran kartı- 2gb'ın neden 1gbsini kullanyrum?

Sponsorlu Bağlantılar

Selsdulul

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kartı- 2gb'ın neden 1gbsini kullanyrum?
Normalde 2gb ekran kartı yazıyo ama 1gb kullabiliyorum neden
 


Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
oyun dışındayken yük altındayken kullanılabilir belleğin tamamını kullanmaz ekran kartı.. güç tasarrufu için bazı özellikleri en düşük hızda çalıştırır seninde düşük görmenin sebebi bu yüzden..
 

Selsdulul

Üye
    Konu Sahibi
1gb paylasımlı galiba needemek bu
 

Selsdulul

Üye
    Konu Sahibi
Simdi benimki 2gb 1gbaytı paylasmlı 3gb da ram war noluyo simdi
 


Üst Alt