korays3
Üye
Ekran gidip geliyor,bu ne?
Yaklaşık 2-3 hafta önce başlayan bu sorun (ekran normal kullanımda kendiliğinden kapanıyor, geri geliyor) sebebiyle cihazımı samsung servisine götürdüm. 6 gün sonra da aldım ve bugün yeni stock rom yükleyip odinle, wipe yapıp kullanmaya başladım. 2-3 saatlik kullanımdan sonra yine aynı problem oluştu. Muhtemelen iyi incelenmedi. Unit-LCD Cable FPCB diye bir parça değiştirmişler.
Başka servise mi göndereyim ne dersiniz ne yapayım? Çok sinirim bozuldu ya.
Başka servise mi göndereyim ne dersiniz ne yapayım? Çok sinirim bozuldu ya.

elımden gelen bu yanı