Anket Ekran Açık Kama Süresi

    Konu Sahibi
Ekran Açık Kama Süresi
Evet arkadaşlar ekran açık kalma sürelerimizi yazarsak sevinirim. Sanırsam benim S3'ümde sorun var sizde kendi telefonlarınızınkini paylaşırsanız sevinirim. İyi akşamlar.
 
    Konu Sahibi
Öyle değil kardeşim. Otomatik kapanmayı demiyorum pil ayarlarında olur genellikle. Mesala ekran kullanım süresi 4-5 saat arası yani benim öyle. Seninki ne kadar ?
 

Peocawe

Üye
Benim de aynı şekil 4-5 saat. Toplam şarjdan çıkarma 20 saate kadar yolu var normal kullanımda. ama ekran 4-5 saati geçmiyor.

Moto G
 
Bu da su an benimki Gerci daha var ama biraz gulelim Nasil olsa 4 saati zor goruyorum