Ehliyet Sınavını Kazanmışım..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Ehliyet Sınavını Kazanmışım..!
Sonuçlar;

Motor: 100

Trafik: 100

İlk Yardım: 97

Sırada direksiyon sınavı var.Onu da sorunsuz geçeceğim inşallah.Her gün araba sürüyorum olsun o kadar
 
Tepkiler: jejep

DiaBLoS

Admin
Motordan 100 almak gerçekten büyük başarı .
Direksiyon sınavı çok kolay . Hayırlı olsun kardeşim .
Tebrikler .
 

EroL

Emekli Yönetici
Benimde moturum 97ydi millet motordan korkuyor ama en kolayı motordu arabayla ilgili olmakla alakalı galiba.
Direksiyon sınavı motordan 100 alan birisi için formalite gibi gelir. Hiç heyecan yapma zaten direksiyon sınavında mazotlu araç kullanırlar genelde. Mazotlu arabaların kalkışı nasıl olur bilirsin zorlasan stop ettiremezsin. Bence 350 liranı hazır et trafik alacak onu senden 3 ay oldu sınavları geçeli ama bir türlü para toparlayıp alamadım trafikten ehliyetimi.
 

zaza

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3252318' Alıntı:
Sonuçlar;

Motor: 100

Trafik: 100

İlk Yardım: 97

Sırada direksiyon sınavı var.Onu da sorunsuz geçeceğim inşallah.Her gün araba sürüyorum olsun o kadar
itiraf ediyorum bu vicdan azabıyla yaşayamayacağım cevapları ona ben verdim ondan böyle 100 aldı
DiaBLoS™;3254345' Alıntı:
Motordan 100 almak gerçekten büyük başarı .
Direksiyon sınavı çok kolay . Hayırlı olsun kardeşim .
Tebrikler .
ben verdim kopyaları

neyse şaka maka bir yana hayırlı olsun tebrikler
 

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi

Ben şehiriçinde sürekli araç kullanan birisiyim.Ehliyeti de sadece uzun yolda lazım olur diye alıyorum zaten İnşallah sen de bir an önce alırsın ehliyetini


itiraf ediyorum bu vicdan azabıyla yaşayamayacağım cevapları ona ben verdim ondan böyle 100 aldı

ben verdim kopyaları
Yaa he he
neyse şaka maka bir yana hayırlı olsun tebrikler

Sağ ol kardeşim
 

zaza

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3254592' Alıntı:
Ben şehiriçinde sürekli araç kullanan birisiyim.Ehliyeti de sadece uzun yolda lazım olur diye alıyorum zaten İnşallah sen de bir an önce alırsın ehliyetini
oradaki polisler kazma ise senin suçun ne?
 

zaza

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3254892' Alıntı:
Burdaki polisler kazma değil canım benim,ben profesyonelim
plakanı bulursam ihbar edecem
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bende 3 Eylül'den sonra girerim artık
Tebrikler
 

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrikler Ercan
 

zaza

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3254937' Alıntı:
Sen kim plakayı bulmak kim

İşin gücün yok mu senin kardeşim herkesle uğraşıyon ?
ismini ve soyismini ver bakim diyecemde onlar sade kesmez kesin arabada babanındır hakketten nasıl bulacaz tcni ver bari derdim ama sonra suç atarsın üstüme şirket açtı diye
 

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
ismini ve soyismini ver bakim diyecemde onlar sade kesmez kesin arabada babanındır hakketten nasıl bulacaz tcni ver bari derdim ama sonra suç atarsın üstüme şirket açtı diye

Bu saatten sonra mı istiyon T.C mi

2 hafta bilemedin 3 hafta sonra ehliyet elimde
 

zaza

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3254982' Alıntı:
Bu saatten sonra mı istiyon T.C mi

2 hafta bilemedin 3 hafta sonra ehliyet elimde
önceden ehliyetsiz araba kullandığını nerden bileyim
 

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
önceden ehliyetsiz araba kullandığını nerden bileyim

Orası senin sorunun,benimle alıp veremeyen sensin.Yerinde durmayan da sensin

Ben sana karışıyor muyum ? Hayır.Sen niye karışıyorsun? Cevap ver hadi
 

zaza

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3254997' Alıntı:
Orası senin sorunun,benimle alıp veremeyen sensin.Yerinde durmayan da sensin

Ben sana karışıyor muyum ? Hayır.Sen niye karışıyorsun? Cevap ver hadi
benim yapım bu herşeye şüpheyle yaklaşır işin aslını öğrenene kadar vazgeçmem illa öğrenecem yada geberecem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...