Ego indiriliyor

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ego indiriliyor
 

0MG90

Üye
Neden 2012 ve 2013?
 
ne kadar az bilgi o kadar yüksek ego
 

Oğuzhan

Üye
Mert dayi bu Ego kartlar degismis diye duydum. Eski dandik kartlar kaldirilmis sanirim. Dogru mu?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ankarakart adı altında yükle kullan gibi bir sistem geldi . Ben ilkokula giderken bile Anadolunun diğer şehirlerinin bazıları bu sistemi kullanıyordu. Ankara daha yeni geçiyor..Komik olan internetten para yüklemesi yapmak istesek %5 işlem ücreti alınıyor.
 
Tepkiler: Oğuzhan

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nesi iyi .. Normalde her biniş için 1.30 veriyordum şimdi 1,50 alacaklar..
 
Tepkiler: Oğuzhan

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu durumda ayda en az 100 lira yol masrafım olacak. 20 kuruş büyük bir farkEgo kullanıyorum. İndirilimli
 
Tepkiler: -Börteçine-

Oğuzhan

Üye
İzmir'de metro veya otobuse 90 dk icindeki diger basislarin beles. Ankara'da da buna benzer bir uygulama var mi?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
75 dk içinde
 
Tepkiler: Oğuzhan

doctorrr

Üye
En çok konuyu da ben açmışımdır