mangdaşire
Üye
çok dogru bi noktaya temas etmişin kardeşim.derslerin önemsizligi neyse ama her sene de benzer şeyleri görmek insanı delirtiyor.ortalama bi 5-6 yıldır aynı terane.derslerden bıktım.bide sbsyi üzerimizde denediler,şimdi başka bi sistem getiriyolar.sırf 2 puan eksik aldıgım için 2 puanla anadolu lisesine girmeyi kaçırdım.halbuki sonradan kendi ögrencilerini yerleştirdiler.benden 5 puan eksik alan arkadaşım hayallerimin üstündeki bi okula girdi.bense meslek lisesinde sürünüyorum.adam gibi dersler göremicem.neyse,ama şu anda çalışıp bölümümle ilgili bi üniversiteyi kazanmayı çok istiyorum(mümkünse mühendislik
).
).
