eğitim sisteminden nefret ediyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mangdaşire

mangdaşire

Üye
çok dogru bi noktaya temas etmişin kardeşim.derslerin önemsizligi neyse ama her sene de benzer şeyleri görmek insanı delirtiyor.ortalama bi 5-6 yıldır aynı terane.derslerden bıktım.bide sbsyi üzerimizde denediler,şimdi başka bi sistem getiriyolar.sırf 2 puan eksik aldıgım için 2 puanla anadolu lisesine girmeyi kaçırdım.halbuki sonradan kendi ögrencilerini yerleştirdiler.benden 5 puan eksik alan arkadaşım hayallerimin üstündeki bi okula girdi.bense meslek lisesinde sürünüyorum.adam gibi dersler göremicem.neyse,ama şu anda çalışıp bölümümle ilgili bi üniversiteyi kazanmayı çok istiyorum(mümkünse mühendislik :D).
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt