[EDIT]ITD Discovery Rom v4.4

Resim deki güzellik ram miktarı :-) başarılı bir rom
 
    Konu Sahibi
Bende bu kadar boş ram kalmıyor çok uygulama var bende
 

Emin5276

Üye
Kardolar bundaki ekran kırpışma olayını nasıl hallediyoruz ?
 
    Konu Sahibi
Viper4andorid uygulamasını devre dışı bırakıp denermisin ?
 

smh60

Üye
Kardesim öncelikle emegıne saglık rom güzel görünüyor deniycem yarın insalllah güncelleme desteginiz saglammı peki.
 
    Konu Sahibi
Kardesim öncelikle emegıne saglık rom güzel görünüyor deniycem yarın insalllah güncelleme desteginiz saglammı peki.
Bulduğum gördüğüm yenilikleri elimden geldiğince uyarlamaya çalışıyorum. önerileriniz varsa değerlendirebilirim.
 

smh60

Üye
Kardesim romu begendim launcher tema daha güzel olursa harika olur
 

smh60

Üye
Acılıs kapanış ekranlarını degistirmek icin bi fix verirmisiniz orjinal olursa iyi olur
 
    Konu Sahibi
Hmm baska yol bulamadim baska bir ses uygulamalari deniyorum bende cok nadir yaptigi icin fazla anlasilmiyor.
 

Emin5276

Üye
Ne şekilde ayarlamalar yaptınız peki? Orjinal müzik çalarda ekran kırpışmasını gectim sestede oluyor
 
    Konu Sahibi
Özel bir ayar yapmadım kulak zevkim nasılsa o şekilde kullanıyorum
 
Hocam rom cok guzel gorunuyo indiriyorum. Ancak iki adet sorum var:
-Şu anda lewa os v5 kullaniyorum bu romda bazi cihazlarda olan(benim cihaz da dahil olmak uzere) ekran sapitma sorunu yok. Acaba bu romda olur mu? Olursa bir cozum bulabilir misiniz?
-Onceden kameram calisiyodu. Ancak yanlislikla lewayi sildim ve romu tekrar yuklemek zorunda kaldim. Tekrar yukleyince kameram calismadi galeri durdu hatasi veriyor ve el feneri uygulamasi sapitiyor. Tekrar yukledim duzelmedi. Acaba bunu yukleyince duzelir mi? Duzelmezse bir cozum oneriniz var midir?
 
    Konu Sahibi

Stock tabanlı olduğu için hiçbir sorun yaşamazsın. Her şey sorunsuz çalışacaktır.
 
Tepkiler: muratkara994