Hocam rom cok guzel gorunuyo indiriyorum. Ancak iki adet sorum var:
-Şu anda lewa os v5 kullaniyorum bu romda bazi cihazlarda olan(benim cihaz da dahil olmak uzere) ekran sapitma sorunu yok. Acaba bu romda olur mu? Olursa bir cozum bulabilir misiniz?
-Onceden kameram calisiyodu. Ancak yanlislikla lewayi sildim ve romu tekrar yuklemek zorunda kaldim. Tekrar yukleyince kameram calismadi galeri durdu hatasi veriyor ve el feneri uygulamasi sapitiyor. Tekrar yukledim duzelmedi. Acaba bunu yukleyince duzelir mi? Duzelmezse bir cozum oneriniz var midir?