Özkan Ç. Üye Buğra' Alıntı: O habere itibar etmeyiniz bende 4.3 gelmeyecek diyorum sadece bekleyin ve görün Genişletmek için tıkla ... 5.0 ilk discovery e gelecekmiş
Buğra' Alıntı: O habere itibar etmeyiniz bende 4.3 gelmeyecek diyorum sadece bekleyin ve görün Genişletmek için tıkla ... 5.0 ilk discovery e gelecekmiş
saybatli2010 Üye Konu Sahibi Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Onaylanana kadar bu linki kullanabilirsiniz Emin5276' Alıntı: Noliyor bisi anlamadik biz linkte acilmiyo Genişletmek için tıkla ...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Onaylanana kadar bu linki kullanabilirsiniz Emin5276' Alıntı: Noliyor bisi anlamadik biz linkte acilmiyo Genişletmek için tıkla ...
Emin5276 Üye saybatli2010' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Onaylanana kadar bu linki kullanabilirsiniz Genişletmek için tıkla ... Sistem guncellemesi geldiginde bu romdan alamayiz artik sanirim ?
saybatli2010' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Onaylanana kadar bu linki kullanabilirsiniz Genişletmek için tıkla ... Sistem guncellemesi geldiginde bu romdan alamayiz artik sanirim ?
polat_karaduman Üye Emin kardeş bu romu kurdum su an bunu kullanıyorum, 2 sürüm gayet akici ve güzel olmuş
Yunkaai Üye Kardeşim ellerine sağlık baya kullanışlı. Poweramp hata alanlar uygulama ayarlarından verileri temizle yaparlarsa düzeliyor. Yada lucky patcherden lisans sorgusunu kapatabilirsiniz. V2 yi wipe data wipe cache yapmadan kurabilirmiyim? 1.1 var şuan. Bilgisayarım olmadığı için dosyaları yedekleyemiyorum. GTA sa filan var Bide gravitybox da sıkıntı var. Aktive edip telefonu yeniden başlattığımda her 2 saniyede şu hata geliyor. Gravitybox ı açmaya çalıstığımdada şu Diğer modullerde sıkıntı yok.
Kardeşim ellerine sağlık baya kullanışlı. Poweramp hata alanlar uygulama ayarlarından verileri temizle yaparlarsa düzeliyor. Yada lucky patcherden lisans sorgusunu kapatabilirsiniz. V2 yi wipe data wipe cache yapmadan kurabilirmiyim? 1.1 var şuan. Bilgisayarım olmadığı için dosyaları yedekleyemiyorum. GTA sa filan var Bide gravitybox da sıkıntı var. Aktive edip telefonu yeniden başlattığımda her 2 saniyede şu hata geliyor. Gravitybox ı açmaya çalıstığımdada şu Diğer modullerde sıkıntı yok.
maktama Üye Poweramp şu anda markette 1dolar. Satįn alırsanız her seferinde lucky patcher Ile falan uğraşmaktan kurtulursunuz. Bilgilendireyim dedim
Poweramp şu anda markette 1dolar. Satįn alırsanız her seferinde lucky patcher Ile falan uğraşmaktan kurtulursunuz. Bilgilendireyim dedim
polat_karaduman Üye Weewoo' Alıntı: Kardeşim ellerine sağlık baya kullanışlı. Poweramp hata alanlar uygulama ayarlarından verileri temizle yaparlarsa düzeliyor. Yada lucky patcherden lisans sorgusunu kapatabilirsiniz. V2 yi wipe data wipe cache yapmadan kurabilirmiyim? 1.1 var şuan. Bilgisayarım olmadığı için dosyaları yedekleyemiyorum. GTA sa filan var Bide gravitybox da sıkıntı var. Aktive edip telefonu yeniden başlattığımda her 2 saniyede şu hata geliyor. Gravitybox ı açmaya çalıstığımdada şu Diğer modullerde sıkıntı yok. Genişletmek için tıkla ... Root yetkisi olmadığı için o hatayı alıyorsun bende yaşamıştım o sıkıntıyı tekrardan flasla düzelir
Weewoo' Alıntı: Kardeşim ellerine sağlık baya kullanışlı. Poweramp hata alanlar uygulama ayarlarından verileri temizle yaparlarsa düzeliyor. Yada lucky patcherden lisans sorgusunu kapatabilirsiniz. V2 yi wipe data wipe cache yapmadan kurabilirmiyim? 1.1 var şuan. Bilgisayarım olmadığı için dosyaları yedekleyemiyorum. GTA sa filan var Bide gravitybox da sıkıntı var. Aktive edip telefonu yeniden başlattığımda her 2 saniyede şu hata geliyor. Gravitybox ı açmaya çalıstığımdada şu Diğer modullerde sıkıntı yok. Genişletmek için tıkla ... Root yetkisi olmadığı için o hatayı alıyorsun bende yaşamıştım o sıkıntıyı tekrardan flasla düzelir
polat_karaduman Üye Emin5276' Alıntı: Lewa candir be kanka Genişletmek için tıkla ... Kanka isinamadim ben o roma bu daha stabil olmuş su an için en iyisi bu
Emin5276' Alıntı: Lewa candir be kanka Genişletmek için tıkla ... Kanka isinamadim ben o roma bu daha stabil olmuş su an için en iyisi bu
Yunkaai Üye polat_karaduman' Alıntı: Root yetkisi olmadığı için o hatayı alıyorsun bende yaşamıştım o sıkıntıyı tekrardan flasla düzelir Genişletmek için tıkla ... Peki hocam v2 yi wipe yapmadan kursam sıkıntı yaşarmıyım
polat_karaduman' Alıntı: Root yetkisi olmadığı için o hatayı alıyorsun bende yaşamıştım o sıkıntıyı tekrardan flasla düzelir Genişletmek için tıkla ... Peki hocam v2 yi wipe yapmadan kursam sıkıntı yaşarmıyım
polat_karaduman Üye Marketten titanium backup programınla yedeğini al wipe yap öyle kur ben o şekilde yapıyorum hiç bir veri kaybın olmaz.
Marketten titanium backup programınla yedeğini al wipe yap öyle kur ben o şekilde yapıyorum hiç bir veri kaybın olmaz.
saybatli2010 Üye Konu Sahibi Emin5276' Alıntı: Sistem guncellemesi geldiginde bu romdan alamayiz artik sanirim ? Genişletmek için tıkla ... Sistem güncellemesi çalışıyor görünüyor. Eğer ki güncelleme almazsa güncelleme paketini bu roma entegre ederim o şekilde yüklersiniz. Weewoo' Alıntı: Peki hocam v2 yi wipe yapmadan kursam sıkıntı yaşarmıyım Genişletmek için tıkla ... Sıkıntı olabilir o yüzden wipe yapıp kurun.Diğer eklediğim konu silinmiş bu konuyu yeniden düzenledim.
Emin5276' Alıntı: Sistem guncellemesi geldiginde bu romdan alamayiz artik sanirim ? Genişletmek için tıkla ... Sistem güncellemesi çalışıyor görünüyor. Eğer ki güncelleme almazsa güncelleme paketini bu roma entegre ederim o şekilde yüklersiniz. Weewoo' Alıntı: Peki hocam v2 yi wipe yapmadan kursam sıkıntı yaşarmıyım Genişletmek için tıkla ... Sıkıntı olabilir o yüzden wipe yapıp kurun.Diğer eklediğim konu silinmiş bu konuyu yeniden düzenledim.
Emin5276 Üye Yazı fontu olarak türkçe destekli mevcut değil sanırım? bide süpercamera dan galeriyede geçiş sağlanamamış
Yazı fontu olarak türkçe destekli mevcut değil sanırım? bide süpercamera dan galeriyede geçiş sağlanamamış
saybatli2010 Üye Konu Sahibi Emin5276' Alıntı: Yazı fontu olarak türkçe destekli mevcut değil sanırım? Genişletmek için tıkla ... Her yazı fontu desteklemiyor Rosemary yazı tipi türkçe destekliyor. Hepsini indirip denemedim.
Emin5276' Alıntı: Yazı fontu olarak türkçe destekli mevcut değil sanırım? Genişletmek için tıkla ... Her yazı fontu desteklemiyor Rosemary yazı tipi türkçe destekliyor. Hepsini indirip denemedim.
polat_karaduman Üye Emin5276' Alıntı: Yazı fontu olarak türkçe destekli mevcut değil sanırım? Genişletmek için tıkla ... ben bazılarını yükledim türkçe karakterlerde var
Emin5276' Alıntı: Yazı fontu olarak türkçe destekli mevcut değil sanırım? Genişletmek için tıkla ... ben bazılarını yükledim türkçe karakterlerde var
Emin5276 Üye saybatli2010' Alıntı: Her yazı fontu desteklemiyor Rosemary yazı tipi türkçe destekliyor. Hepsini indirip denemedim. Genişletmek için tıkla ... English paketinin içinde mi ? Neyse buldum tamam ama bazı yerlerde yinede yabancı yazılar cıkmaktaAbi bu viperfx ile oluşan ekran solmasını bi çözemedik yahu bu romda,lewada falan yok
saybatli2010' Alıntı: Her yazı fontu desteklemiyor Rosemary yazı tipi türkçe destekliyor. Hepsini indirip denemedim. Genişletmek için tıkla ... English paketinin içinde mi ? Neyse buldum tamam ama bazı yerlerde yinede yabancı yazılar cıkmaktaAbi bu viperfx ile oluşan ekran solmasını bi çözemedik yahu bu romda,lewada falan yok