E900 U600 E250 D Serisi Telefonlara Java Oyun Yükleme * Resimli

Sponsorlu Bağlantılar

onurs891

Üye
paylaşım için tşk
 


mali1989

Üye
süper bisi yükleyecem
 

burakbkmaz

Üye
en baştaki enable ****** falan onu yapamadım herşeyi yapıyorum olmadı [email protected] yardım lütfen
 

BuRaK_Gs1905

Üye
Abi D900i için kodlar uymuo başka kod yoq mu yaw ?
 

uyuzzz

Üye
sağolasın deniyorum şimdi
 

uzkan

Üye
saol kardeş
 

BuRaK_Gs1905

Üye
Ya BeYLeR D900i TeL. VaR. OYuN FLn YkLeNMiYo VeRDiĞiNiZ KoDLaR UyMuYo USB VaR BLueTooTh Yoq YaPMaYı BiLeN VaRSa Bu ADReSi EkLeSiN VeYa BuRDaN CwP VeRiN :bilmem:
 

night_more

Üye
d900i oyunlar nerde bulacagım
 

tykhe

Üye
e 250 için resimli anlatımda yapılması istenen herşeyi sırasıyla ve defalarca yaptım. Ancak her defasında aynı sorun ortaya çıkıyor. Java yükleme penceresine geçiyor, yüklenme oranı "0" da iken birkaç saniye bekliyor, ardından telefon aniden yeniden başlıyo. Sonuçta java uygulamalarında yüklenmiş herhangi birşey görünmüyor. Bu karşılaşılan ve çözümlenebilmiş bir sorun mudur?
 

bubil94

Üye
ben bu konuyu araştırdım d900i için kod falan yok kaçtane böyle kod girdim bi halt olmuyo
 

_J0E_

Üye
ya herşey tamam dediginiz gibi oluyor fakat jad dosyası ne nerden bulucam nasıl ekliycem jad ı bilmiyorum d900i de :((

--------------- Ekleme ---------------

ya d900i de kodlar falan tamam oyunları nerden indiricem ve jad dosyası ne lütfen acil yardımcı olur musunuz
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
kardes USB kablosu yok bende blutooth var ama olmuyo yaa

--------------- Ekleme ---------------

bana yardımcı olursanız cok sevınırım
 

burkay35

Üye
ya beyler benım e250 yenı aldım eski tel 6630 suya düşüp bozulmuştu :d e250 ye msn yuklemek istiorum da bana atabılcek felan varmı yardım plss
 

aragorn4849

Üye
bende d900i var #*536963# yazıyom bişey olmuyor.:allalla:
 

by_clarck

Üye
saolasın kardeş
 
chacha

chacha

Üye
u600 icin jar ve jad dosyaları nerde

--------------- Ekleme ---------------

Jar ve Jad dosyası hangisi indirdigim yerde jar2jad war onuda other filese atınca dediginiz gibi bisi cikmadi
 

ismailliamsi

Üye
arkadaş d900i için sabahtan beri deniyourum olmuyor 3 haftadır ne program nede oyun yükleyebildim az kaldı telefonun duvarla buluşmasına her şeyi mükemmel işliyor ama yükleme olmuyor yardımlarını bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
 

fbfby

Üye
saol birader
 
forza_kenan

forza_kenan

Üye
yaa 2 oyunu atıom telefon kapanıyoo lutfen bilgi werin telim e 2500 forza kenan...
 
c_yangoz

c_yangoz

Üye
sagolasın:oke:
 


Üst Alt