e 250 için resimli anlatımda yapılması istenen herşeyi sırasıyla ve defalarca yaptım. Ancak her defasında aynı sorun ortaya çıkıyor. Java yükleme penceresine geçiyor, yüklenme oranı "0" da iken birkaç saniye bekliyor, ardından telefon aniden yeniden başlıyo. Sonuçta java uygulamalarında yüklenmiş herhangi birşey görünmüyor. Bu karşılaşılan ve çözümlenebilmiş bir sorun mudur?