E900 U600 E250 D Serisi Telefonlara Java Oyun Yükleme * Resimli

Sponsorlu Bağlantılar

maykicam

Üye
inşallah yaparız ya
 


salihylmz

Üye
supersınız yaaa
 

goktugatilla

Üye
sagol
 

bruk

Üye
saol:)
 

Belemirjd

Üye
tesekkürler paylasım için cok saol ;):oke:
 

caylaq

Üye
saol kardeş ellerin dert görmesin
 

ali127

Üye
eyv çok işime yaradı
 

mehmet032

Üye
teşekkürler emeğine sağlık :oke:
 

okaydenizci

Üye
super olmus saol
 

ksneo

Üye
tşkler harika bir çalışma

--------------- Ekleme ---------------

benim tlf e900 dediklerinizi yaptım uzantısı jad ve jar olan dosyalar yok neyse uzantıları değiştirdim sonra tlf hafı kartı aracılıgıyla attım hafıza kartındanda tlf hafızasına ordanda dediklerinizi yaptım ama yüklemiyor java yükleme hatası diyorr!!!
 
musa553

musa553

Üye
Arkadaşar çok Merak Ettiğim Bir Konuyu Danişacam Sizlere Bu E250 Ler çok Kullaniyo Yanliz Bu Telefonlaara Tema Yükleniliyormu ..
 

dr.badboy

Üye
paylasım için saoL :naughty:
 

oski7798

Üye
eyw güzel anlatım işime yaradı saol
 

rockustadt

Üye
yaw arkadaşlar ben bu programları bulamadım :S :( metal_team_tan@hot..... biri bana ögnderebilirmi
 

bora_kysr

Üye
saol
 

cuusbit

Üye
ya ben girdim o okudu ve yes bastım ama olmuyo ne alaka
:pro:
 

polat_ketur_76

Üye
emeğe saygı
 

Venessa

Üye
eyvallah kardeş
 

ksneo

Üye
benim tlf e900 dediklerinizi yaptım uzantısı jad ve jar olan dosyalar yok neyse uzantıları değiştirdim sonra tlf hafı kartı aracılıgıyla attım hafıza kartındanda tlf hafızasına ordanda dediklerinizi yaptım ama yüklemiyor java yükleme hatası diyorr!!!yardımm???????
 

obas

Üye
D900 İ için yükleme programını aramadığım yer kalmadı
nihayet maxicep te buldum.
sayın ustalara teşekkürler:)

--------------- Ekleme ---------------

peki D900 İ için deneyen oldumu bir işe yarıyormu.
birde teşekkür edenler kendi telefonlarının modelini ve telefonlarında bu işi başarma durumlarınıda yazsalardı daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
en azından bizim gibi acemiler için fikir oluştururdu.
yine de çalışma ve paylaşım için teşekkür ederim
(D 900 İ henüz denemedim. biraz daha bilgi arıyorum)
 


Üst Alt