E72 hiçbişey atamıorum yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MhsN35

Üye
    Konu Sahibi
E72 hiçbişey atamıorum yardım lütfen
arkadaşlar E72 aldım ama aldığıma bin pişman oldum sanırım sitede dünya kdr uygulama oyun war ama tele yüklüyorum we hiç birini açmıo yüklemesine ragmen açmıo sorun ne olabilir yardım ederseniz çok makbule geçer etmezseniz kırıcam teli o kdr deli oldum
 


buketcik

buketcik

Üye
sakin ol.:ehekırma telefonu.
yardım edecek birileri çıkacak eminim:oke:
 

MhsN35

Üye
    Konu Sahibi
ama deli oldum ya tele hiç bi uygulama atamıorum iphone da kullandım ama böle olmadı yaw jb yapıp istediğim herşeyi atıodum bunda bi super mario yu bile açamadım daha telde yanarım yanarım o kadar para weripte böle dandik bi tel aldığıma yanarım sadece
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt