e71 radyo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sanerko

Üye
    Konu Sahibi
*#7370# yapip atiyorum formati baska nasil yapiliyor
 
benim dediğim hard format onunla herşey silinir telefon hafızasından.
 

sanerko

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayardan mi format atmaliyim hart format nasil
 
telefonunun güvenlik kodunu biliyorsun herhalde
 

sanerko

Üye
    Konu Sahibi
evet biliyorum *#7370# yapiyorum guvenlik kodu soruyor tel kapaniyor tekrar aciliyor ulke saatleri seciyoruz ben her zaman yapyrum abi
 

ismail

Üye
hard format için tel kapalıykene *3 ve yeşil tuşa basıyorken teli açıyon nokia yazısı gekene kadar bekliyon
 
hard format için tel kapalıykene *3 ve yeşil tuşa basıyorken teli açıyon nokia yazısı gekene kadar bekliyon

aynen ismailin dediği gibi


----------Eklendi @ 21:18:05 ---------- Yazıldı @ 21:17:41 ----------

ama bunları yapmadan önce hafıza kartını ve sim kartı çıkar
 

sanerko

Üye
    Konu Sahibi
atayim o zaman donerim birazdan
 

ismail

Üye
a evet sim ve hafızayı unutma sakın Symbianist abinin dediği gibi herşey silinir
 
Visual Radyo Gayet iyi.Ben Hep Kullanıyorum
 

sanerko

Üye
    Konu Sahibi
attim formati abiler
 

ismail

Üye
burdan sonrasını öncesini yaptığı gibi symbianist abim söyler ben de cahilim dha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...