arkadaşım senin cihazın bütün sistemi E66 ile aynıdır,, ben E66 kullanıyorum teknik olarak bende çalışan oyunların sende de çalışması lazım,, kısacası s60v3 oyunların hepsinin açması lazım ama açmama sebebi ekranın yatık olmasıdır.. her oyun bunu desteklemez.. istersen n-gage yükle ve uygun 20001079.txt dosyasını kullanırsan n-gage oyunlarını yatay ekran oynayabilirsin.. Nitekim youtube'da E71 ile bunu becermiş arkadaşların videoları var..