E66 da flaşı tamamen kapatmak..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

canavar2050

Üye
    Konu Sahibi
E66 da flaşı tamamen kapatmak..
Flaş kapalı ayarında bile olsa patlıyo. Bunu kapatmanın bir yolu varmı?
 


YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
flash yerine siyah bant cek görünmez bir daha :)
 
celibar

celibar

Üye
symbian ise format at.
 
lrdofstn

lrdofstn

Üye
formatla falan alakası yok içini açıp lambasını sokecem bu gidisle.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
kapanıyor olması lazım rompatcher da vardır en azından kapatma yaması arastırdın mı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt