06kubilay06
Üye
e5-00 mesaj gonderme işareti gitmiyor DESTEK!!!
Arkadaşlar telefonumun altında mesaj gonderme simgesi var ve telefonumu alalı 1 ay oldu 1 aydır hiç gitmiyor telefonu açtıgımdan berı acaba gelen mesajlardan mıdıır diye dusundum tum mesajları ve gonderilen mesajları sıldım ama gıtmıyor nasıl yapabılırım

