e5-00 mesaj gonderme işareti gitmiyor DESTEK!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
e5-00 mesaj gonderme işareti gitmiyor DESTEK!!!
Arkadaşlar telefonumun altında mesaj gonderme simgesi var ve telefonumu alalı 1 ay oldu 1 aydır hiç gitmiyor telefonu açtıgımdan berı acaba gelen mesajlardan mıdıır diye dusundum tum mesajları ve gonderilen mesajları sıldım ama gıtmıyor nasıl yapabılırım
 


Hasan

Üye
Giden kutusundan sildin mi
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
onu silmeyi unutmuştum çok teşekkrler bir sorum daha olacak altta gene aynı yerde wlan işareti var ama wlanım kapalı ben bunu bir yerden 5 dk da bır otamatık tara demiştim ve ondan sonra bu işaret çıkıyor ama nerden yaptıgımı bulmıyorum yardım edermisiniz
 

Hasan

Üye
ayarlar/bağlantı/kablosuz lan/

Wlan varlığını göster diye bişey var onu asla yap
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
ewt sorunumu hallettim teşekkürler
 

Hasan

Üye
:rica:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt