E250 yi Tartışalım......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
E250 yi Tartışalım......
Bu konuda da E250 yi tartışalım....Size göre nasıl bi telefon??
 

5558

Üye
İyi bir telefon ama bana göre ağırlık olarak çok hafif bir telefon.
 
    Konu Sahibi
evet görünüşe rağmen, çok hafif bi tel. katılıyorum
 

c4mb4zz

Üye
şarşı çabuk bitiyor kamerası iyi değil bnde e 250 kullanıyom pişmanım aldııma
 

Catty

Emekli Yönetici
Bu telefon cesed...arkadaşımın vardı,bakma imkanım oldu.Beğenmedim,tartışılacak bir yönü yok bence..!
 
Arkadaşlar bendede e250 var aldıgıma bin pişmanım ne java yükleniyo ne program yükleniyor o zamanlar

arkadaşların söylentisiyle aldıydım jarjı desen oda öyle yakında değiştirecem telefon alacaklarada burdan sakın

samsung telefon almamalarını söylüyorum çin malı telefon alsınlar, nokia alsınlar
 
    Konu Sahibi
bune yaa hiç kimse beğenmiyo bu telefonuama bişi diyim mii onu bulamayanlar da var
 

Schoster

Üye
bence süper bir telefon özelliklede philips kulaklık çevirici alın ve müziğin kalitesine bakın.
 

Doğan

Üye
yaa fena tlfn deil ama çokk eksikleri var bea ve tlfn son zmnlarına doğru hafıza kartını okumamaya baslıo :S buda en büyük - si
 
kötü gibi tel ya arkadaşta kayar kapak ya odun gibi paslanmış gibi cozünürlük atari oyununun cözülümürlerinden bide kamerası fln kötü samsung bu teli cıkarmakla bedduva aldı cok
 

samprass

Üye
Arkadaşlar yardımınızı bekliyorum, çünki ekran gitti telefon çalışıyor bi şekilde bluetooth u açmam lazım ve rehberi kopyalamam gerekli bana yardım edin. Görmeden tek tek menü yönlendirmesi yaparak bluetooth u açalım. Acilllll

--------------- Ekleme ---------------

bu arada 2 telefonum var biri i550w diğeri E250 yardımı e250 için istiyorum.
 
    Konu Sahibi
eğer menüyü ezberlediyen bluetootha girip yapabilirsin
 

oflu250

Üye
yok yav okadar kötü değil ben bi ara tel arıyordum fm radyo,mp3 çalar,bluetooth arttırılabilir hafıza bu özelliklerin hepsini kendinde toplayıp yinede en ucuz telefon başka markalara baktım aynı fiyat aralığında bu özelliklerin hepsine sahip telfn bulamadım evet pro yüklemek biraz zahmetli ama onun dışında güzel telefon 1 gb kartıda destekliyo daha ne isteyeyimki bi telefondan şarja gelince birkaç basit ayarla 1-2 gün daha uzatmak mümkün mesela akran parlaklığını düşürün,ayarlardan şebeke servisleri ,bant seçimi 900/1800 ü ayarlayın,tuş takımı aydınlatmasını gündüz yanmayacak şekilde ayarlayın kullanma kılavuzunda var.yani güzel diycem bu fiyata diğer markalara baksanızya bi
 
    Konu Sahibi

işte yorum budur.çok teşekkürler
 
Telefon güzel ama ekran çözünürlüğü çok düşük.
 
    Konu Sahibi
tabi bazı eksiklikleride varbunu sölemek lazım...
 

zeki01

Üye
6600 daha iyiyiydi ya .......pişmanım....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...