ism@il 54
Üye
-
Konu Sahibi
-
beğenenlerde olabilirBu telefon cesed...arkadaşımın vardı,bakma imkanım oldu.Beğenmedim,tartışılacak bir yönü yok bence..!
yok yav okadar kötü değil ben bi ara tel arıyordum fm radyo,mp3 çalar,bluetooth arttırılabilir hafıza bu özelliklerin hepsini kendinde toplayıp yinede en ucuz telefon başka markalara baktım aynı fiyat aralığında bu özelliklerin hepsine sahip telfn bulamadım evet pro yüklemek biraz zahmetli ama onun dışında güzel telefon 1 gb kartıda destekliyo daha ne isteyeyimki bi telefondan şarja gelince birkaç basit ayarla 1-2 gün daha uzatmak mümkün mesela akran parlaklığını düşürün,ayarlardan şebeke servisleri ,bant seçimi 900/1800 ü ayarlayın,tuş takımı aydınlatmasını gündüz yanmayacak şekilde ayarlayın kullanma kılavuzunda var.yani güzel diycem bu fiyata diğer markalara baksanızya bi
işte yorum budur.çok teşekkürler
herkez genelde kötü bişeyler dediği için,bi tek o arkadaşımızın yorumu iyi yöndendine yani bizimkiler yorum değil mi?,yorum olması için illa olumlu bir yorum mu olması gerekiyor anlamadım?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?