e250 ve 6600 ortak oyunu lazım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bm1993

Üye
    Konu Sahibi
e250 ve 6600 ortak oyunu lazım
selam arkadaslar e250 ve 6600 ortak oyunu lazım da arkadasla oynamak ıcın

ve de jar dosyalarını gonderme programını ıstıyorum ınstantme yı solemeyın o jarları gondermıyor

--------------- Ekleme ---------------

yalnız ortak oyun bluetoothla oynanyabılır olacak
 


bm1993

Üye
    Konu Sahibi
hangısını ındırcem ornek olarak bı oyun ısmı yazarmısınız ıkı telede uyan
 

aspıre

Üye
opposite lock var bluetoothu e 250 de çalışıyor ben bi ara oynamştım bluetoothlu araştı r bulursun
 

bm1993

Üye
    Konu Sahibi
pekı 6600d aclısırmı

--------------- Ekleme ---------------

6600 da calısmıyor

--------------- Ekleme ---------------

baska oyun soleyın
 

Symbiont

Üye
s40 oyun la s60 damı kapışacaksın bilmiyor belki vardır ama yok gibi geldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt