Arkadaşlar En güzeli Gittgidiyor.dur.
Burda çogu arkadaşımız tanımadıgı kişilere gönderdikleri ürünlerin paralarını alamadılar.
Buyuzden en temizi Gg veya sahibindendir.
Eger aynı ildeyseniz zaten problem degil ancak degilseniz akraalarınız varmı diye düşünün oda yoksa dedigim gibi ya gg yada sahibindenden gönderebilirsiniz.
Yada ups bir sorun onun elden öde diye bir sistemi vardı galiba ürünü alıcı parayı kargocuya veriyor.Kargocuda Satıcıya.Tabi kalkmış olabilir.