[DzSoft] GoToMenu v1.07(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[DzSoft] GoToMenu v1.07(0) Symbian^3 Signed
Uygulama ile tek dokunuşla ev ekranı ve menüde kaldığınız yer arasında geçiş yapabilirsiniz. Kullanılışı için videoyu izleyiniz.




[video=youtube;Qgr6HGduEkU]http://www.youtube.com/watch?v=Qgr6HGduEkU[/video]

GoToMenu allows you to switch between homescreen and menu by one touch to the screen.
Slide on the screen from top to bottom to switch from Home Screen to menu.
Slide on the screen from right to left to switch to home screen.
Slide on the screen from left to right to show task list​







 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105


hotboy_ist

Üye
teşekkürlerrr:
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt